Galeteanu Ana

Membru din 05/04/2018

0

5

In tara vacilor fericite - Ana Maria Sandu

Am ras citind aceasta carte si cu greu m-am desprins de paginile ei. Pisica Vadu si musca Gina m-au cucerit prin dialogurile lor. Relatia lor de prietenie este una apetisanta ca o portie de clatite. Recomand aceasta carte adultilor care vor sa se distreze altfel si sa isi ofere o lectura faina intr-o zi oarecare. Recomand aceasta carte si educatorilor, parintilor si bunicilor sa rada impreuna cu elevii, copiii si nepotii si sa discute cu ei despre "prietenie", "schimbare", "comunicare". Lectura placuta sa aveti!

2024-01-24 06:25:54

0

Creatori in actiune. Ghid de creativitate - Anca Ghinea

Am savurat aceasta carte atunci cand a aparut. A fost o incantare si o bucurie sa o citesc si sa gasesc in ea ideea in care cred cu tot sufletul si pe care o dau mai departe: creativitatea se afla in fiecare persoana, indiferent de meseriile si pasiunile alese. O recomand copiilor, parintilor si oamenilor care aleg sa vada altfel lucrurile din jurul lor.

2023-11-08 08:00:06

0

Anatomie artistica Vol.3: Morfologia artistica. Expresia - Gh. Ghitescu

Cartea aceasta impreuna cu celelalte doua volume sunt cele mai bune carti care explica anatomia artistica pe inselesul tuturor. Fotografiile si explicatiile sunt utile si usor de parcurs atat de un copil care studiaza grafica si anatomia corpului uman, cat si de un adult care este curios si doreste sa descopere desenul.

2023-11-08 07:54:45

0

Iepurele din stele - Ana-Iulia Glonin

Iepurele din stele - Ana-Iulia Glonin

Doua urechi mari, o luna stralucitoare, multe stele luminoase, tuse de acuarela, urme de creioane colorate si o poveste scrisa cu iubire sunt detaliile care m-au cucerit in povestea scrisa Ana-Iulia Glonin - Iepurele din stele. Imi doresc ca aceasta poveste sa ii cucereasca pe viitorii cititori si sa ii invite la un dialog despre iubire si bunatate. Felicitari Ana pentru povestea scrisa din suflet si ilustratiile realizate cu magie!

2023-10-30 04:56:40

0

Curcubeul cu povesti - Beatrice-Andreea Gherghel

O apreciez pe Beatrice pentru ideile educative pe care le include in ilustratiile ei amuzante cu personaje prietenoase. Cartea ei imi ofera acea senzatie de bucurie pe care o am cand ma dau in leagan sau intr-un tobogan, iar in cazul cartii, imi imaginez ca toboganul este un curcubeu. Weee! Consider ca aceasta carte este un material educativ si potrivit care le dezvolta copiilor curiozitatea, amuzamentul si bucuria lecturii. Surpriza de la finalul cartii recomand sa fie savurata in pereche: parinte-copil, bunici-copii, educator-copii. <3

2023-10-27 10:53:13

0