Poposeste printre rafturile noastre

Rentea

Membru din 23/11/2012

0

5

Cartea copilariei cu poezii, jocuri si cantece

Aceasta carte a fost o surpriza mare atat la propriu cât și la figurat! Poezii drăguțe, frumoase, cu esență și mesaj pentru cei mici, intr-un format atipic. Când am desfăcut coletul am ramas surprinsa de formatul acestei cărți iar calitatea bună a foii și desigur continutul grafică și poezioare frumoase au facut-o imediat una din cărțile care o citim, rasfoim des. Dragul pentru poezii și pentru modul lor de-a ne prezentam lucruri frumoase, intr-un mod expresiv l-am cultivat micuței anterior cu alte antologii de poezii iar aceasta carte nou sosita la noi, ne-a completat colecția de cărți de suflet. Cu siguranță vom achiziționa curând și alte volume din aceasta serie! Grafica și prezentarea intr-un format asa mare captează atenția celor mici dar și a părinților, cu siguranta! Mulțumim celor care au contribuit la aceasta minunăție de carte!

2023-10-27 07:16:03

0

Poezii din copilarie

Poezii din copilarie

O colecție minunata de poezii pe care o rasfoim destul de des mai ales seara si citim poezii înainte de somn. Sunt minunate, pun intr-o lumina jucăușă, delicata sau picturală, tot felul de întâmplări, personaje simpatice, momente ale zilei sau anotimpuri. Sunt poezii de primăvară, toamna, iarna, educative și atractive prin ritmul simpatic în care se arata întâmplări sau personaje. Am comandat-o de 2 ori, prima oara pentru noi, a doua oara cadou. Deci o iubim și o recomandam cu drag!

2023-10-27 07:07:36

0

In asteptarea lui Mos Craciun. Poezii si colinde

Minunata colectie de colinde de Craciun, foarte inspirat alese!

2022-02-09 09:00:11

0

Marea carte de bucate romanesti - Maria Cristea Soimu

Cartea aceasta a fost o surpriza extraordinara! Cred ca este cartea de bucatarie completa. Are o varietate extraordinar de mare de retete. Retetele sunt foarte bine scrise, structurate. Mi-am comandat-o inainte de Craciun si deja am facut multe retete din ea si toate au iesit excelent, sunt cu ingrediente la indeamana, retete foarte ingenioase. Poti sa iei un ingredient si sa gasesti cateva variante de retete. Are si cateva capitole dedicate meselor de Sarbatori, a retetelor traditionale de Craciun, Pasti, Revelion. Mi se pare foarte frumos realizata, cu suflet mult ... de la prima pagina chiar, unde autoarea cartii ni se dezvaluie prin cateva cuvinte creeand o atmosfera familiara, calda, prietenoasa. Felicitari tuturor celor care au avut un aport in crearea acesteia si da, o recomand cu mare drag tuturor celor care vor sa invete sau sa se perfectioneze sau sa aiba o sursa de inspiratie si deci un ajutor in bucatarie! :)

2022-01-19 09:00:06

0

Vatican. Toate picturile si frescele vechilor maestri - Anja Grebe

Cartea este minunata! Este mai mare decat imi imaginam din poze. Imi place formatul, greutatea ei si copertile cartonate, toate te fac sa para ca rasoiesti un manuscris important dintr-un muzeu. Ilustratiile sunt de calitate si prezinta multe, multe lucrari frumoase, de pictura, sculptura, tapiterie, din Galeria Hartilor etc. Deocamdata am citit doar aleatoriu, rasfoind cartea si oprindu-ma la lucrarile care mi-au placut mult si cand le-am vazut acolo, imi place cum e scrisa si ce informatie gasesti. Chiar imi pare bine ca am cumparat cartea, e minunata si te imbie mereu sa intri intr-o calatorie imaginara pe holurile lungi ale Muzeelor Vaticanului! Are un loc special in biblioteca!

2021-05-06 09:00:01

0