Cititorul cc2c6f

Membru din 27/10/2022

0

7

Budapesta. Harta si ghid de buzunar

Budapesta. Harta si ghid de buzunar

Am rămas încă din școală cu deprinderea de a fi documentat înaintea oricărui examen . A vizita locuri necunoscute reprezintă tot atâtea examene de viață . Budapesta m-a atras din tinerețe , fiind repartizat cu serviciul la Arad . Am fost așadar , împreună cu maghiarii , limba și obiceiurile lor . Ghidul de buzunar al metropolei l-am parcurs cu mare interes , descoperind în conținutul său exacat ceea ce-mi trebuie pentru a mă orienta și anume : prezentarea Budapestei , informații practice despre transport , monumente , magazine și restaurante . M-am familiarizat cu zonele Budapestei , palatele , bisericile, străzile, hotelurile , muzeele , piețele și multe alte locuri de vizitat . Ghidul abundă cu imagini sugestive ale tuturor acestor locuri de legendă iar hărțile numeroase orientează perfect pe orice turist . Prezentările succinte ale fiecărui loc de popas reamintesc și întregesc cunoștințele mele de cultură generală . Nu lipsesc nici elementele de bază , expresiile uzuale și cuvintele utile precum și informațiile turistice , la cumpărături , la restaurant . Găsesc în interior chiar și un Ghid de supraviețuire referitor la moneda folosită , Bănci , Carduri , schimbul valutar , telefoane , poliție , spitale și foarte important , PRECAUȚII . Mulțumesc LIBRIS pentru un astfel de prețios obiect pe care îl consider ca și un CADOU .

2024-02-06 03:16:22

0

Viena - Calator pe mapamond

Viena - Calator pe mapamond

Am ales împreună cu soțul ca prima capitală europeană pe care să o vizităm să fie Viena . Alegerea are la bază istoria bogată , interesantă și cu multe legături cu țara noastră , România . Și pentru a înțelege cât mai profund locurile pe care urmează să le vizităm am decis să le studiem dinainte . Astfel , am parcurs multe reportaje pe Youtube , clipuri video și imagini statice ale impresionantei capitale . Dar cel mai important este să avem cu noi un Ghid pe care să-l folosim chiar pe timpul sejurului nostru scurt de șase zile . LIBRIS ne-a oferit o paletă largă în acest sens , din care am ales acest exemplar , pe care îl parcurgem mereu spre a ne edifica asupra multitudinii de aspecte legate de cazare , masă , deplasări , vizite , costuri , repere importante , interacțiuni cu populația locală , obiceiuri , etc. Pe alocuri , completăm informațiile din Ghid cu realitățile la zi cu privire la deplasarea până la Viena și retur , pentru că au apărut noi oportunități . Vrem să călătorim cu Lecția învățată de acasă despre Viena pe urmele pașilor iluștrilor noștri Eminescu și mulți , mulți alții . Mulțumim LIBRIS .

2023-02-17 05:12:20

0

Pescarusul. Unchiul Vanea - A.P. Cehov

Pescarusul. Unchiul Vanea - A.P. Cehov

Dacă am văzut pe scenă spectacolele cu marii noștri actori jucând în piesele lui Cehov , obligatoriu trebuia să și citesc operele acestuia . Așa încât oferta ademenitoare a librăriei LIBRIS a fost binefăcătoare . Mulțumesc LIBRIS .

2022-12-06 12:00:06

0

Un cuib de nobili. Rudin - I.S. Turgheniev

Un cuib de nobili mi-a lipsit din bibliotecă , așa încât am profitat de oferta LIBRIS pentru a-l întregi pe Turgheniev . Îmi place literatura rusă , marii scriitori ruși , clasici și contemporani . Recomand cu plăcere tot ce ține de Turgheniev .

2022-12-06 12:00:06

0

Douasprezece scaune - Ilf si Petrov

Douasprezece scaune - Ilf si Petrov

În mulțimea de știri pesimiste și chiar alarmiste simțeam nevoia de o ieșire la aer curat . Subiectele vesele cotidiene m-au captat dintotdeauna indiferent de zona din care provin . Am ales Ilf și Petrov și nu am greșit . Recomand cu drag cărțile lor .

2022-12-06 12:00:06

0

Arta conversatiei cu Ileana si Romulus Vulpescu - Ion Jianu

I-am cunoscut pe soții Vulpescu , Ileana și Romulus din vremea colaborării lor la România Mare a românului cu dragoste de țară , Corneliu Vadim Tudor . Ulterior am fost plăcut impresionat de mulțimea cugetărilor extrase din neîntrecuta lucrare Arta Conversației de către numeroșii cititori români . Aș fi vrut să lecturez și eu comoara de gânduri ale Ilenei dar nu am reușit . S-a ivit oportunitatea prin LIBRIS și m-am decis . Da , este o bijuterie , fiecare frază include învățăminte pentru viață deosebit de prețioase . Mulțumim LIBRIS .

2022-11-19 03:00:06

0

Viata si destin. Vol.1+2 - Vasili Grossman

Despre Vasili Grossman am aflat de la Ion Cristoiu , pe care l-a descris ca fiind un fenomen în publicistică . M-am hotărât să aflu mai multe detalii despre Stalingrad . Deziluzie însă , pentru că niciun volum nu este tradus în românește . Toți autorii sunt publicați în engleză . Atunci am încercat cu aceste două volume Viață și destin - Vasili Grossman . Imediat ce am desfăcut coletul le-am răsfoit și apoi m-am adîncit în lectură . Facem cu schimbul , eu și soțul , așa încât cartea este mereu caldă . Descrierea faptelor este realizată chirurgical , precum narările dostoievskiene . Lectura ne atrage mereu , mereu . Încă nu le-am finalizat de citit dar cu siguranță voi mai apela LIBRIS pentru a-mi completa Biblioteca personală . Mulțumim LIBRIS .

2022-11-19 03:00:06

0