Semn de carte magnetic: The Kiss

Superb!

2023-09-13 03:21:20

0

Enigma camerei 622 - Joel Dicker

Enigma camerei 622 - Joel Dicker

O carte care nu a încetat sa ma uimească capitol după capitol, care m-a ținut in priza, atenta la orice detaliu. Mi-a plăcut extraordinar de mult, a avut de toate: suspans, drama, crima, anchete, furt de identitati, actorie, dragoste, strategii și câte și mai câte. Cu cât te afunzi mai mult in carte cu atât descoperi un tablou extins de evenimente in jurul căreia se învârt personajele al căruia destin se intersectează. Stilul narativ al scriitorului m-a cucerit și abia aștept sa citesc celelalte cărți. Am citit-o in trei zile, atât de mult mi-a plăcut și chiar o recomand cu tot dragul! Foarte foarte faina!

2023-07-27 07:06:33

0

Narcis si Gura-de-Aur (Rao Clasic) - Hermann Hesse

Este o poveste despre doi prieteni căruia destinul ii îndruma spre doua cai complet diferite: unul spre viața monahală, celălalt spre libertate, tentațiile și plăcerile vieții. Per ansamblu mi-a plăcut cartea, este una clasica, chiar și stilul scriitorului este plăcut. O recomand! P.S. Îmi plac coperțile de la colecția RAO Clasic, însă dezavantajul este ca au scrisul mic si înghesuit si uneori merge cam greu cititul.

2023-07-27 07:02:35

0

Maestrul si Margareta - Mihail Bulgakov

Maestrul si Margareta - Mihail Bulgakov

Este o carte pe care am achiziționat-o acum mulți ani, dar pe care abia acum am citit-o. Îmi pare rău ca a durat atât de mult, întrucât este o carte destul de buna. Nu degeaba e considerată o capodopera a literaturii universale și ruse. Am citit-o fără sa știu despre ce este vorba înainte, doar pentru ca auzisem de ea, fiind foarte cunoscuta și ma gândeam ca trebuie sa fie o carte buna, și așa a și fost. Nu m-am așteptat sa aibă acest subiect atât de amplu cu multe substraturi care trimit la diverse tematici: mistice, religioase, magice, umor negru, lupta între bine și rău, mult mister etc. Romanul e împărțit in doua părți. A doua parte mi-a plăcut cel mai mult întrucât prezintă “tranzacția” pe care o face Margareta cu diavolul pentru a-și revedea adoratul iubit, Maestrul. Aici, regăsim mai multă mișcare artistica, precum și celebrul bal dat de diavol. O recomand!

2023-07-27 06:51:10

0

Sa nu spui niciodata pentru totdeauna - Jennifer L. Armentrout

Inițial am crezut ca nu îmi va plăcea întrucât părea prea adolescentina, însă parcurgând capitol după capitol am început sa înțeleg mai bine despre ce e vorba și m-a captivat. Subiectul este unul sensibil, având la baza tema abandonului și al maltratării. Cele doua personaje: Mallory și Rider împărtășesc același trecut, iar când se revăd după 4 ani, își dau seama ca sentimentele pe care le au unul fata de celălalt nu mai sunt aceleași din copilărie, ci mult mai puternice, tot bazându-se pe protecție. Privim astfel evoluția a doua personaje care, in ciuda traumelor, reușesc sa treacă peste anumite obstacole și își fac loc unei noi vieti.

2023-06-29 01:29:06

0

Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde

Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde

Cu toate ca este o carte foarte cunoscuta, pe mine nu m-a atras. Mi-ar fi plăcut sa fie mai multă acțiune, din păcate m-am pierdut printre prea multele detalii și n-am mai înțeles nimic. Daca e sa privesc in ansamblu, subiectul in sine e destul de interesant si in același timp, original, iar finalul neașteptat.

2023-06-22 04:46:04

0

O aventura italiana -  Lucinda Riley

O aventura italiana - Lucinda Riley

Aceasta carte chiar mi-a depășit așteptările, a fost mult mai buna decât ma așteptăm. Cu toate ca pare voluminoasa (are 559 de pagini), se citește foarte rapid, întrucât acțiunile ce se petrec te acaparează imediat și se citeste cu ușurintă, întrucât predomina dialogul. A fost o lectura plăcută și relaxanta care m-a purtat prin locurile călduroase ale Italiei și m-au făcut sa simt așa puțin gustul verii. Sfârșitul cartii chiar m-a luat prin surprindere.

2023-06-22 04:36:43

0

Memoriile unei gheise - Arthur Golden

Memoriile unei gheise - Arthur Golden

Deci e ceva extraordinar ce m-a făcut sa trăiesc aceasta carte și tocmai ce a devenit una dintre cărțile mele preferate. Pur și simplu când am terminat de citit cartea, nu-mi venea sa cred ca am terminat-o și nu ma mai aflam in lumea aceea exotica, ci in viața reala. Mi-am dat seama ca tocmai acesta este efectul pe care îl face o carte buna asupra unui cititor. (Denumit mahmureala culturală ��). Datorită acestei cărți am calatorit prin lumea fascinanta a gheișelor. Am descoperit un parcurs anevoios prin care acestea trebuie sa treacă pentru a-și “câștiga” titlul de Gheișa, dar și prin concepțiile despre viața ale acestora. Prin ochii mei de cititor am surprins o lume exotica plină de tradiții, obiceiuri, superstitii, religie, dar si prin momente de cruzime și sacrificii. Pentru cine are o anumită curiozitate despre tot ce înseamnă gheișa, ei bine, aceasta carte este ca un fel de manual, dacă-i pot spune așa, întrucât autorul, prin cercetările lui aprofundate și datorita unei persoane care a fost gheișa prin anii 1960-1970 explica foarte bine și in detaliu, in primul rând, termenul de gheișa și, in al doilea rând, activitățile pe care aceasta le practica. Eu o recomand cu cel mai mare drag și va asigur ca, in afara de o lectura foarte plăcută, va veți îmbogăți și cunoștințele despre mentalitatea de acolo.

2023-04-28 05:01:11

0

Daca pisicile ar disparea din lume - Genki Kawamura

Mi-a plăcut mult cartea, este o lectura cu diverse meditații despre viața. Sunt valorificate principiile cu adevărat importante și ne întâlnim cu tot felul de fraze menite sa îl invete/sfătuiască pe cititor prin reflecțiile personajului. Elementul surpriza din aceasta carte îl reprezintă umorul. Finalul este unul neașteptat, unul deschis, care lasă loc de o continuare.

2023-04-25 04:03:40

0

Totul incepe cu noi - Colleen Hoover

Totul incepe cu noi - Colleen Hoover

���������� ������������ ���� ������ este continuarea la renumita carte ���������� ���� �������������� ���� ������. Dacă in prima carte urmărim povestea lui Lily și a lui Ryle, o poveste de iubire înfiripată prin atracție fizica, care devine încet încet una toxica, dominata de evenimente abuzive; in a doua carte urmărim povestea lui Lily si a lui Atlas, o poveste de dragoste înfiripată încă din copilărie și care se bazează pe sentimente mult mai puternice și mai adânci. Totul începe cu noi este scrisă din perspectiva celor doua personaje, capitolele alternându-se: când Lily, când Atlas. Este o poveste draguta, însă nu e genul de carte care sa lase in suspans cititorul, povestea fiind previzibila și sfârșitul unul fericit. Pana la urma, autoarea, asta a și vrut sa ofere, o poveste cu happy-end.

2023-04-20 12:44:00

0

Totul se termina cu noi - Colleen Hoover

M-am apucat de aceasta carte pentru ca tot auzeam despre ea, tot vedeam imagini cu coperta cărții peste tot și m-am gândit ca dacă tot e așa de faimoasa, cu siguranța nu are cum sa ma dezamăgească. Și intr-adevăr așa a și fost, am citit cartea pe nerăsuflate, in 2 zile a fost gata și pot zice ca mi-a plăcut mult. Cartea abordează diferite subiecte precum cel al prieteniei, al familiei, al primei iubiri, dar au cumva in centrul atenției tema abuzului. Consider ca personajul feminin din aceasta carte este un model de urmat pentru majoritatea femeilor. Eu o recomand cu tot dragul!

2023-04-13 02:36:07

0

Povestea fara sfarsit - Michael Ende

Povestea fara sfarsit - Michael Ende

Recunosc faptul ca prima jumătate a cărții a mers bine, mi-a plăcut atmosfera magica pe care mi-o degaja, însă de la jumătate încolo, a mers un pic mai greu, parca m-am pierdut in prea multele detalii și nu am am simțit acea vraja de la început. Oricum, este o carte frumoasa care îți stârnește imaginația, întrucât apar tot soiul de personaje fantastice descrise foarte in detaliu. E o carte pe care as recomanda-o mai mult copiilor 10+, dar și adulților, pentru a le aduce aminte de copilărie. Ceea ce mi-a plăcut foarte mult, și nu am văzut la nicio alta carte de pana acum, este ca textul vine in sprijinul cititorului, in sensul ca este scris in 2 culori care sa delimiteze cele doua lumi: cea fantastica si cea reala, astfel încât sa ușureze înțelegerea evenimentelor.

2023-04-07 10:07:20

0

Mitologia poporului roman - Tudor Pamfile

Pentru mine a fost foarte utila și in același timp interesantă. Tratează diferite subiecte despre tradiții, obiceiuri și mituri legate de poporul roman, însoțite cu studii de caz. Pentru cine este pasionat de așa ceva, chiar merita achiziționata.

2023-04-06 02:19:50

1

Dictionar de simboluri - Jean Chevalier, Alain Gheerbrant

Am achiziționat aceasta antologie pentru facultate, dar vreau sa recunosc ca mi-a fost de folos și după pentru aprofundarea culturii generale. Are un cuprins foarte voluminos și cuprinde tot felul de cuvinte cheie, simboluri, explicate in detaliu, foarte bine. Deci cine este in căutarea unui astfel de Dicționar, cu siguranța pe acesta îl recomand, chiar merita toți banii.

2023-04-06 10:57:46

0

Jane Eyre - Charlotte Bronte

Jane Eyre - Charlotte Bronte

Această carte m-a ținut cu sufletul la gură, stârnindu-mi curiozitatea de la un capitol la altul. O carte superba ce mi-a trezit diferite emoții si m-a făcut sa simt toate trăirile unice ale personajului. Inevitabil a devenit una dintre cărțile mele preferate si o recomand cu tot dragul.

2023-04-06 10:49:34

1

Crima si pedeapsa - Dostoievski

Crima si pedeapsa - Dostoievski

Cu toate ca este o carte destul de voluminoasa, cu multe pagini, am citit-o destul de repede pentru ca eram foarte nerăbdătoare sa aflu deznodământul și recunosc ca nu m-a dezamăgit. Mi-a plăcut foarte mult.

2023-04-05 05:51:01

0

Mos Goriot - Honore de Balzac

Mos Goriot - Honore de Balzac

Deci nu am cuvinte cum sa descriu aceasta carte. M-a emoționat atât de tare încât nu credeam ca pot sa ajung sa îmi vars lacrimi de tristete pentru o carte. Scriitorul a conturat foarte bine sufletele personajelor aflate intr-o societate superficiala, in care contează numai ceea ce se vede si nu este apreciat un suflet cald, inimos. A devenit cartea mea preferata, pentru ca nicio alta carte nu m-a făcut sa simt si sa trăiesc așa sentimente puternice precum aceasta. Este o carte care trebuie citită si care te învață foarte multe. O recomand cu mare drag!

2023-04-05 02:04:12

0

Noaptea de Sanziene Vol.1+2 - Mircea Eliade

Am savurat aceasta minunata poveste de iubire împletită cu motive fantastice, tipice scriitorului. Este o carte care merita citită și care nu dezamăgește. O recomand cu mare drag!

2023-04-03 05:40:30

0

Gradina de sticla - Tatiana Tibuleac

Gradina de sticla - Tatiana Tibuleac

Mi-a plăcut foarte mult aceasta carte! Romanul este unul destul de greoi, în sensul că emoțiile pe care le transmite sunt foarte puternice, câteva secvențe sunt foarte triste. Scriitoarea combina cumva stilul acesta mai tăios, iar apoi face cumva și te unge pe suflet. Chiar o recomand cu încredere.

2023-04-03 02:10:34

0