headerdesktop raowktrgr10mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile raowktrgr10mai24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

RAO cu -50% -30%

si TRANSPORT GRATUIT

peste 70 lei, oriunde in Romania!

Rasfoieste si comanda.

Cate ceva despre mass-media

De (autor): Borin Van Loon , Ziauddin Sardar

0
(0 review-uri)
Cate ceva despre mass-media - Ziauddin Sardar, Borin Van Loon

Cate ceva despre mass-media

De (autor): Borin Van Loon , Ziauddin Sardar

0
(0 review-uri)
Nimeni nu poate scapa de influenta mass-media. Zilnic ne uitam ore intregi la televizor, ascultam radioul, citim ziare si benzi desenate, mergem la cinema, ne uitam la filme sau navigam pe Internet. Aceste produse informationale au o influenta enorma asupra noastra.

Cate ceva despre mass-media exploreaza relatia complexa dintre mass-media, ideologie, cunoastere si putere. Ea ofera o calatorie fascinanta in istoria mass-media si prezinta puncte de vedere coerente asupra industriei mijloacelor de comunicare, precum si o teorie a mass-media si metodelor sale de cercetare. Totodata sunt explicate „reactiile publicului“ si felul in care acesta interpreteaza continutul reprezentarii mass-media. In plus, invatam cum sa analizam un film, o reclama si cum sa ne dam seama in ce masura televiziunea si presa modeleaza opinia publica
Citeste mai mult

13.48Lei

13.48Lei

Primesti 13 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Nimeni nu poate scapa de influenta mass-media. Zilnic ne uitam ore intregi la televizor, ascultam radioul, citim ziare si benzi desenate, mergem la cinema, ne uitam la filme sau navigam pe Internet. Aceste produse informationale au o influenta enorma asupra noastra.

Cate ceva despre mass-media exploreaza relatia complexa dintre mass-media, ideologie, cunoastere si putere. Ea ofera o calatorie fascinanta in istoria mass-media si prezinta puncte de vedere coerente asupra industriei mijloacelor de comunicare, precum si o teorie a mass-media si metodelor sale de cercetare. Totodata sunt explicate „reactiile publicului“ si felul in care acesta interpreteaza continutul reprezentarii mass-media. In plus, invatam cum sa analizam un film, o reclama si cum sa ne dam seama in ce masura televiziunea si presa modeleaza opinia publica
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one