headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

Comunicarea de criza

De (autor): Cristina Coman

0
(0 review-uri)
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
Rasfoieste

Comunicarea de criza

De (autor): Cristina Coman

0
(0 review-uri)
tr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.

Cuprins: Criza: definitii, caracteristici, tipologii • Etapele evolutiei unei crize • Comunicarea de risc • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa • Modurile de raportare a presei la situatiile de criza • Managementul crizei • Planul de management al crizei • Strategiile de comunicare • Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania • Imaginea, identitatea, reputatia
Citeste mai mult

9.99Lei

9.99Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

tr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.

Cuprins: Criza: definitii, caracteristici, tipologii • Etapele evolutiei unei crize • Comunicarea de risc • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa • Modurile de raportare a presei la situatiile de criza • Managementul crizei • Planul de management al crizei • Strategiile de comunicare • Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania • Imaginea, identitatea, reputatia
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one