headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Comunicarea de criza

De (autor): Cristina Coman

0
(0 review-uri)
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
  • Comunicarea de criza - Cristina Coman
Rasfoieste

Comunicarea de criza

De (autor): Cristina Coman

0
(0 review-uri)
tr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.

Cuprins: Criza: definitii, caracteristici, tipologii • Etapele evolutiei unei crize • Comunicarea de risc • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa • Modurile de raportare a presei la situatiile de criza • Managementul crizei • Planul de management al crizei • Strategiile de comunicare • Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania • Imaginea, identitatea, reputatia
Citește mai mult

transport gratuit

10.18Lei

10.18Lei

Primești 10 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

tr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.

Cuprins: Criza: definitii, caracteristici, tipologii • Etapele evolutiei unei crize • Comunicarea de risc • Comunicarea cu presa in timpul crizei • Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa • Modurile de raportare a presei la situatiile de criza • Managementul crizei • Planul de management al crizei • Strategiile de comunicare • Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania • Imaginea, identitatea, reputatia
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo