headerdesktop viena28octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile viena28octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁CADOU CITY BREAK la

Targul de Craciun din Viena

Alegele lecturile castigatoare

Comanda acum >>>

Dezvoltare personala cls 1 caiet

De (autor): Lucretia Neacsu

0
(0 review-uri)
Dezvoltare personala cls 1 caiet - Lucretia Neacsu
Rasfoieste

Dezvoltare personala cls 1 caiet

De (autor): Lucretia Neacsu

0
(0 review-uri)
Auxiliarul de „Dezvoltare personala” isi propune sa vina in spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregatire de specialitate (psiholo­gie), punandu-le la dispozitie o multime de exercitii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) si jocuri sau activitati pe grupe (descrise detaliat).
Scopul urmarit este ca invatatorul sau invatatoarea sa-i cunoas­ca cat mai bine pe copiii din propria clasa.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emotiilor, oricare ar fi acestea, dandu-se astfel sansa fiecarui copil sa se descopere, sa se accepte si sa afle ce-i place cu adevarat sa faca. Sub indrumarea cadrului didactic se vor stimula emotiile pozitive, cele care il ajuta pe scolar sa-si dezvolte abilitatile empatice si de comunicare.
Sunt propuse jocuri si activitati atat individuale, cat si in echipa, elevii fiind incurajati sa lucreze impreuna, sa asculte, sa dea raspun­­suri, sa ana­lizeze si sa duca la bun sfarsit o sarcina de lucru, intr-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INITIALA

I. AUTOCUNOAsTERE sI STIL DE VIATA SANATOS
A. Autocunoastere si atitudine pozitiva fata de sine si fata de ceilalti
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Imi place sa vorbesc despre mine)
• CUM MA VAD CEILALTI? (Ascult cand vorbesc ceilalti despre mine)
• PUNCTE TARI sI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot si ce nu pot)
B. Igiena personala
• SUNT SANATOS PENTRU CA AM GRIJA DE MINE
• REGULI DE IGIENA PERSONALA
• EVALUARE – MA CUNOSC MAI BINE!

II. DEZVOLTARE EMOTIONALA sI SOCIALA
A. Trairea si manifestarea emotionala, starea de bine
• CAND APAR EMOTIILE?
• EMOTIILE MELE2
• POT SA VORBESC DESPRE EMOTIILE MELE
• MOMENTE EMOTIONANTE (Sarbatorile de iarna)
B. Comunicarea scolara eficienta
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC sI CAND NU VORBESC
• EVALUARE – MA MANIFEST sI COMUNIC IN FELUL MEU
C. Interactiuni simple cu fiinte si obiecte familiare
• HAI LA JOACA! (Interactiunea cu fiintele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACTIONEZ, COMUNIC sI MA MANIFEST

III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZARII INVATARII sI PREGATIRII PENTRU VIATA LA sCOLARUL MIC
A. Rutine si sarcini de lucru
• CUM FAC sI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE sI SARCINILE MELE
• DIALOG INTRE EGALI
• EVALUARE – SA NE AMINTIM!
B. Abilitati si atitudini de invatare
• CUM sI DE CE INVAT? (am nevoie sa invat?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce ma ajuta orele de „Dezvoltare personala”?/ Stau de vorba cu mine)

• EVALUARE FINALA (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personala”)

• SUGESTII DE CANTECE
Citeste mai mult

11.64Lei

11.64Lei

Primesti 11 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Auxiliarul de „Dezvoltare personala” isi propune sa vina in spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregatire de specialitate (psiholo­gie), punandu-le la dispozitie o multime de exercitii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) si jocuri sau activitati pe grupe (descrise detaliat).
Scopul urmarit este ca invatatorul sau invatatoarea sa-i cunoas­ca cat mai bine pe copiii din propria clasa.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emotiilor, oricare ar fi acestea, dandu-se astfel sansa fiecarui copil sa se descopere, sa se accepte si sa afle ce-i place cu adevarat sa faca. Sub indrumarea cadrului didactic se vor stimula emotiile pozitive, cele care il ajuta pe scolar sa-si dezvolte abilitatile empatice si de comunicare.
Sunt propuse jocuri si activitati atat individuale, cat si in echipa, elevii fiind incurajati sa lucreze impreuna, sa asculte, sa dea raspun­­suri, sa ana­lizeze si sa duca la bun sfarsit o sarcina de lucru, intr-un interval de timp dat.

CUPRINS

• EVALUARE INITIALA

I. AUTOCUNOAsTERE sI STIL DE VIATA SANATOS
A. Autocunoastere si atitudine pozitiva fata de sine si fata de ceilalti
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Imi place sa vorbesc despre mine)
• CUM MA VAD CEILALTI? (Ascult cand vorbesc ceilalti despre mine)
• PUNCTE TARI sI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot si ce nu pot)
B. Igiena personala
• SUNT SANATOS PENTRU CA AM GRIJA DE MINE
• REGULI DE IGIENA PERSONALA
• EVALUARE – MA CUNOSC MAI BINE!

II. DEZVOLTARE EMOTIONALA sI SOCIALA
A. Trairea si manifestarea emotionala, starea de bine
• CAND APAR EMOTIILE?
• EMOTIILE MELE2
• POT SA VORBESC DESPRE EMOTIILE MELE
• MOMENTE EMOTIONANTE (Sarbatorile de iarna)
B. Comunicarea scolara eficienta
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC sI CAND NU VORBESC
• EVALUARE – MA MANIFEST sI COMUNIC IN FELUL MEU
C. Interactiuni simple cu fiinte si obiecte familiare
• HAI LA JOACA! (Interactiunea cu fiintele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACTIONEZ, COMUNIC sI MA MANIFEST

III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZARII INVATARII sI PREGATIRII PENTRU VIATA LA sCOLARUL MIC
A. Rutine si sarcini de lucru
• CUM FAC sI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE sI SARCINILE MELE
• DIALOG INTRE EGALI
• EVALUARE – SA NE AMINTIM!
B. Abilitati si atitudini de invatare
• CUM sI DE CE INVAT? (am nevoie sa invat?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce ma ajuta orele de „Dezvoltare personala”?/ Stau de vorba cu mine)

• EVALUARE FINALA (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personala”)

• SUGESTII DE CANTECE
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X