Joc si invatare la copilul prescolar
De (autor): Florinda Golu
Reusita parcurgerii tranzitiei de la prescolaritate la scolaritate depinde de relatia dintre modelul instructiv-educativ din gradinita si gradul de maturizare si pregatire psihologica a copilului pentru invatarea scolara.
Lucrarea „Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori, parinti si psihologi” isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar, ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp, ea poate conta ca sursa de sugestii, recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
Lucrarea „Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori, parinti si psihologi” isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar, ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp, ea poate conta ca sursa de sugestii, recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
19.27Lei
19.27Lei
Primesti 19 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Reusita parcurgerii tranzitiei de la prescolaritate la scolaritate depinde de relatia dintre modelul instructiv-educativ din gradinita si gradul de maturizare si pregatire psihologica a copilului pentru invatarea scolara.
Lucrarea „Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori, parinti si psihologi” isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar, ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp, ea poate conta ca sursa de sugestii, recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
Lucrarea „Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori, parinti si psihologi” isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar, ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp, ea poate conta ca sursa de sugestii, recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
Detaliile produsului
- Categoria: Educatie Psihologie
- Autor: Florinda Golu
- Editura: DIDACTICA SI PEDAGOGICA
- An aparitie: 2009
- Format: 16.5x23.5
- Cod: EDP973-30-2474-3
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!