Evaluare Nationala Cls 4 Ed.2015 Comunicare In Limba Romana. Matematica
Evaluare Nationala Cls 4 Ed.2015 Comunicare In Limba Romana. Matematica
Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a IV-a in vederea sustinerii cu succes a probei de evaluare a competentelor fundamentale la finalul clasei a IV-a si care presupune un test pentru evaluarea competentelor de intelegere a textului scris in limba romana si un test pentru evaluarea competentelor de matematica. Testele propuse respecta intrutotul standardele metodologice nationale elaborate de M.E.N.
Aceasta evaluare este o noutate pentru invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera posibilitatea profesorului de a elabora planul individualizat de invatare.
Evaluarea la finalul clasei a IV-a urmareste si dezvoltarea unei cat mai apropiate si eficace relatii de parteneriat intre scoala si familie, in sensul in care parintii se vor implica ei insisi in educatia propriilor copii.
Constienti de faptul ca, pentru scolarii mici, acest mod nou de evaluare inter- si trans-disciplinar reprezinta o piatra de incercare, insa un mare pas inainte in invatamantul romanesc, autorii ureaza mult succes elevilor de clasa a IV-a, ii indeamna sa parcurga cu incredere paginile acestei culegeri si ii asigura ca la final vor exclama victorios: Am reusit!
PRP: 15.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
14.25Lei
14.25Lei
15.00 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a IV-a in vederea sustinerii cu succes a probei de evaluare a competentelor fundamentale la finalul clasei a IV-a si care presupune un test pentru evaluarea competentelor de intelegere a textului scris in limba romana si un test pentru evaluarea competentelor de matematica. Testele propuse respecta intrutotul standardele metodologice nationale elaborate de M.E.N.
Aceasta evaluare este o noutate pentru invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera posibilitatea profesorului de a elabora planul individualizat de invatare.
Evaluarea la finalul clasei a IV-a urmareste si dezvoltarea unei cat mai apropiate si eficace relatii de parteneriat intre scoala si familie, in sensul in care parintii se vor implica ei insisi in educatia propriilor copii.
Constienti de faptul ca, pentru scolarii mici, acest mod nou de evaluare inter- si trans-disciplinar reprezinta o piatra de incercare, insa un mare pas inainte in invatamantul romanesc, autorii ureaza mult succes elevilor de clasa a IV-a, ii indeamna sa parcurga cu incredere paginile acestei culegeri si ii asigura ca la final vor exclama victorios: Am reusit!
Detaliile produsului