Evaluare nationala matematica si stiintele naturii. Pregatire intensiva cls 6
Evaluare nationala matematica si stiintele naturii. Pregatire intensiva cls 6
Ce am facut?
- Am prezentat povesti veridice, posibile, astfel imaginate incat sa-I faca pe elev sa-si foloseasca cunostintele pentru a-si autoevalua posibilitatile, pentru a-si defini optiunile, a-si intrezari obiectivele de mai tarziu.
- Am cuprins in cele doua lucrari intreaga problematica de matematica si stiintele naturii din clasele a V-a si a VI-a.
- In aceasta lucrare, personajele, alaturi de elevul-cititor, raspund la intrebari de clasa a VI-a.
- Fiind"regina tuturor stiintelor", i-am acordat matematicii importanta cuvenita si de aceea am considerat firesc ca un elev de clasa a VI-a:
- stie sa gaseasca si sa rezolve o ecuatie;
- stie sa manuiasca calculul cu procente;
- cunoaste fractiile si calculul cu ele;
- cunoaste si utilizeaza numere cu virgula, numere negative;
- cunoaste notiunile de raport, proportie, raport procentual;
- poate utiliza rationamente simple pe entitati geometrice.
- Intreaga prezentare subscrie necesitatii: - tot ceea ce se invata are o noima.
Ce nu am facut?
- Nu am prezentat o problematica fara sens si fara tinta.
- Nu am coborat asteptarile pentru a le potrivi cu performantele furnizate de o parte dintre copii, cu scopul:
- de a amagi elevii;
- de a linisti parintii;
- de a ascunde profesorilor performantele elevilor.
Asadar, stimati elevi, parinti si profesori, va punem la dispozitie doua caiete, in primul rand caiet de invatatura si de-abia in al doilea rand caiet de evaluare.
Autorii
Descrierea produsului
Ce am facut?
- Am prezentat povesti veridice, posibile, astfel imaginate incat sa-I faca pe elev sa-si foloseasca cunostintele pentru a-si autoevalua posibilitatile, pentru a-si defini optiunile, a-si intrezari obiectivele de mai tarziu.
- Am cuprins in cele doua lucrari intreaga problematica de matematica si stiintele naturii din clasele a V-a si a VI-a.
- In aceasta lucrare, personajele, alaturi de elevul-cititor, raspund la intrebari de clasa a VI-a.
- Fiind"regina tuturor stiintelor", i-am acordat matematicii importanta cuvenita si de aceea am considerat firesc ca un elev de clasa a VI-a:
- stie sa gaseasca si sa rezolve o ecuatie;
- stie sa manuiasca calculul cu procente;
- cunoaste fractiile si calculul cu ele;
- cunoaste si utilizeaza numere cu virgula, numere negative;
- cunoaste notiunile de raport, proportie, raport procentual;
- poate utiliza rationamente simple pe entitati geometrice.
- Intreaga prezentare subscrie necesitatii: - tot ceea ce se invata are o noima.
Ce nu am facut?
- Nu am prezentat o problematica fara sens si fara tinta.
- Nu am coborat asteptarile pentru a le potrivi cu performantele furnizate de o parte dintre copii, cu scopul:
- de a amagi elevii;
- de a linisti parintii;
- de a ascunde profesorilor performantele elevilor.
Asadar, stimati elevi, parinti si profesori, va punem la dispozitie doua caiete, in primul rand caiet de invatatura si de-abia in al doilea rand caiet de evaluare.
Autorii
Detaliile produsului