Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Fenomenul Google

De (autor): John Battelle

0
(0 review-uri)
Fenomenul Google - John Battelle

Fenomenul Google

De (autor): John Battelle

0
(0 review-uri)
Google este cel mai important motor de cautare actual. Intrand in joc mult dupa Yahoo, AltaVista, Excite, Lycos si alte companii pioniere, Google a venit cu o abordare radical diferita, a redefinit ideea de marketing pe Internet, a supravietuit perioadei de recesiune a companiilor virtuale si a pornit cea mai ampla si mai disputata oferta catre public din istoria firmelor de inalta tehnologie.

Lucrarea Fenomenul Google reprezinta mai mult decat povestea, vazuta din interior, a triumfului obtinut de Google. Este o ilustrare a trecutului, prezentului si viitorului tehnologiei de cautare si a impactului extraordinar pe care aceasta incepe sa-l aiba asupra culturii, marketingului, presei, intalnirilor amoroase, pietei muncii, asupra legislatiei internationale, libertatilor civile si aproape asupra tuturor sferelor de interes actual.

Google a devenit poarta de acces catre o informare rapida. Sute de milioane de oameni o folosesc pentru a-si satisface dorintele, nevoile, temerile, obsesiile, dand nastere la ceea ce autorul numeste baza de date a intentiilor. La acestea se adauga alte baze de date ale miilor de afaceri online, toate la un loc constituind o mina de aur pe care organizatii puternice (inclusiv guverne), ar dori sa si-o insuseasca. Pentru oricine doreste sa inteleaga cum s-a impus Google de fapt si insemnatatea unei lumi in care fiecare clic poate fi stocat in memorie pentru totdeauna, cartea de fata reprezinta o lectura extrem de agreabila si, totodata, instructiva.

Cuprins:
Capitolul 1. Baza de date a intentillor • Eric cauta ocazia de un miliard de dolari • Cultura materiala a cautarii • Dar de ce cautarea? • Cautarea interfata om-masina • Cautarea ca inteligenta artificiala?
Capitolul 2. Cine, ce, unde, de ce, cand, cum si cat • Cum • Cine • Ce • Unde, de ce • Cand • Explozia financiara
Capitolul 3. Cautarea inainte de Google • Inceputurile cautarii • Primul motor de cautare cu adevarat bun • Monier picteaza pe Web • Dar noi facem afaceri cu minicomputere! • Primul Google • Portalul Compaq • Ascensiunea baietilor mari — Lycos • Excite • Yahoo • In crestere
Capitolul 4. S-a nascut Google • Mostenitorii lui Tesla • A inceput cu o cearta • Citate si urmariri inverse • Indrazneala rangului • Se naste o companie • Primii ani • Licentiatul in biologie si capitalistii de investitii • Roluri noi, venituri mici
Capitolul 5. Un miliard de dolari, ban cu ban: Internetul isi formeaza un nou model de afaceri • Intreprinzatorul paralel • Fabrica de idei • GoTo.com: un model nou pentru Web • Gross vede o deschidere • Taticul de zahar: totul tine de arbitraj • O lansare nepromitatoare • Ascensiunea sindicalizarii • O decizie amara • Economia cautarii devine tot mai puternica • Targul cu Yahoo
Capitolul 6. Google 2000-2004 — De la zero la trei miliarde de dolari, in trei ani • Tratand cu dezvoltarea • Infrastructura decide • Cine-ar trebui sa conduca Google? • Intra in scena Eric Schmidt • Nu fi rau • Google creste mare • Stirile Google • O lampa de lava in fiecare alcov • Da' cine se cred pustii astia? • Google merge inainte
Capitolul 7. Economia cautarii • Google a dat, Google a luat! • Dansul Google • Lumea SEO • Cine decide nuantele de gri? • Filiera AdWords • Transferurile de firmament ale marketingului • Sunt afaceri all search • Afacerile locale sunt guvernate in intregime de cautare • Este all search • Probleme la orizont • O chestiune de incredere • Frauda cu clickuri
Capitolul 8. Cautarea, intimitatea, guvernul si raul • Cauta-ma • Cautare nerezonabila? • Problema chineza
Capitolul 9. Google devine firma publica • Zvonuri despre o prima oferta • O prima oferta pentru eternitate • O oferta la pamant, o racheta in zbor • Ispitind soarta • Si acum, incotro
Capitolul 10. Google azi, Google maine • Dureri crescande si persistente • Concurenta • Paginile lui Usher • Inventand viitorul
Capitolul 11. Cautarea perfecta • Cautare pretutindeni • Clickstreamul • Local si personal • Cautarea ca noua interfata • Web-ul semantic? • Ce au de-a face blogurile cu acest lucru? • O privire spre viitorul semantic • Atunci, de ce WebFountain? De ce acum? • Jocul platformei • Federalizat, si in functie de domeniu: focalizat, focalizat, focalizat • Axa temporala a Web-ului • In cautarea perfectiunii 
Epilog • Cautare si nemurire • Multumiri • Note • Index 
Citeste mai mult

-5%

PRP: 10.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.50Lei

9.50Lei

10.00 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Google este cel mai important motor de cautare actual. Intrand in joc mult dupa Yahoo, AltaVista, Excite, Lycos si alte companii pioniere, Google a venit cu o abordare radical diferita, a redefinit ideea de marketing pe Internet, a supravietuit perioadei de recesiune a companiilor virtuale si a pornit cea mai ampla si mai disputata oferta catre public din istoria firmelor de inalta tehnologie.

Lucrarea Fenomenul Google reprezinta mai mult decat povestea, vazuta din interior, a triumfului obtinut de Google. Este o ilustrare a trecutului, prezentului si viitorului tehnologiei de cautare si a impactului extraordinar pe care aceasta incepe sa-l aiba asupra culturii, marketingului, presei, intalnirilor amoroase, pietei muncii, asupra legislatiei internationale, libertatilor civile si aproape asupra tuturor sferelor de interes actual.

Google a devenit poarta de acces catre o informare rapida. Sute de milioane de oameni o folosesc pentru a-si satisface dorintele, nevoile, temerile, obsesiile, dand nastere la ceea ce autorul numeste baza de date a intentiilor. La acestea se adauga alte baze de date ale miilor de afaceri online, toate la un loc constituind o mina de aur pe care organizatii puternice (inclusiv guverne), ar dori sa si-o insuseasca. Pentru oricine doreste sa inteleaga cum s-a impus Google de fapt si insemnatatea unei lumi in care fiecare clic poate fi stocat in memorie pentru totdeauna, cartea de fata reprezinta o lectura extrem de agreabila si, totodata, instructiva.

Cuprins:
Capitolul 1. Baza de date a intentillor • Eric cauta ocazia de un miliard de dolari • Cultura materiala a cautarii • Dar de ce cautarea? • Cautarea interfata om-masina • Cautarea ca inteligenta artificiala?
Capitolul 2. Cine, ce, unde, de ce, cand, cum si cat • Cum • Cine • Ce • Unde, de ce • Cand • Explozia financiara
Capitolul 3. Cautarea inainte de Google • Inceputurile cautarii • Primul motor de cautare cu adevarat bun • Monier picteaza pe Web • Dar noi facem afaceri cu minicomputere! • Primul Google • Portalul Compaq • Ascensiunea baietilor mari — Lycos • Excite • Yahoo • In crestere
Capitolul 4. S-a nascut Google • Mostenitorii lui Tesla • A inceput cu o cearta • Citate si urmariri inverse • Indrazneala rangului • Se naste o companie • Primii ani • Licentiatul in biologie si capitalistii de investitii • Roluri noi, venituri mici
Capitolul 5. Un miliard de dolari, ban cu ban: Internetul isi formeaza un nou model de afaceri • Intreprinzatorul paralel • Fabrica de idei • GoTo.com: un model nou pentru Web • Gross vede o deschidere • Taticul de zahar: totul tine de arbitraj • O lansare nepromitatoare • Ascensiunea sindicalizarii • O decizie amara • Economia cautarii devine tot mai puternica • Targul cu Yahoo
Capitolul 6. Google 2000-2004 — De la zero la trei miliarde de dolari, in trei ani • Tratand cu dezvoltarea • Infrastructura decide • Cine-ar trebui sa conduca Google? • Intra in scena Eric Schmidt • Nu fi rau • Google creste mare • Stirile Google • O lampa de lava in fiecare alcov • Da' cine se cred pustii astia? • Google merge inainte
Capitolul 7. Economia cautarii • Google a dat, Google a luat! • Dansul Google • Lumea SEO • Cine decide nuantele de gri? • Filiera AdWords • Transferurile de firmament ale marketingului • Sunt afaceri all search • Afacerile locale sunt guvernate in intregime de cautare • Este all search • Probleme la orizont • O chestiune de incredere • Frauda cu clickuri
Capitolul 8. Cautarea, intimitatea, guvernul si raul • Cauta-ma • Cautare nerezonabila? • Problema chineza
Capitolul 9. Google devine firma publica • Zvonuri despre o prima oferta • O prima oferta pentru eternitate • O oferta la pamant, o racheta in zbor • Ispitind soarta • Si acum, incotro
Capitolul 10. Google azi, Google maine • Dureri crescande si persistente • Concurenta • Paginile lui Usher • Inventand viitorul
Capitolul 11. Cautarea perfecta • Cautare pretutindeni • Clickstreamul • Local si personal • Cautarea ca noua interfata • Web-ul semantic? • Ce au de-a face blogurile cu acest lucru? • O privire spre viitorul semantic • Atunci, de ce WebFountain? De ce acum? • Jocul platformei • Federalizat, si in functie de domeniu: focalizat, focalizat, focalizat • Axa temporala a Web-ului • In cautarea perfectiunii 
Epilog • Cautare si nemurire • Multumiri • Note • Index 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one