headerdesktop transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Franciza. Francizarea Ed.2

De (autor): Mihaela Mocanu

0
(0 review-uri)
Franciza. Francizarea Ed.2 - Mihaela Mocanu
Rasfoieste

Franciza. Francizarea Ed.2

De (autor): Mihaela Mocanu

0
(0 review-uri)
In aceasta noua editie pe care ne-o propune autoarea, se pot regasi noi informatii despre mediul antreprenorial romanesc, cu accent pe regulile de functionare ale francizei si construirea unei retele de francizati, avantajele acestui tip de contract si, implicit, a afacerii in sine, fiind net superioare modelelor clasice, fapt dovedit de catre retele de franciza deja bine cunoscute la nivel international.
 
Din cuprins:
• Marca francizorului
• Contractul de franciza
• Know-how-ul francizorului
• Alegerea produsului
• Aprovizionarea membrilor retelei de franciza
• Franciza si comertul electonic sau e-franciza

Puncte forte:
• Identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza si aspectele de ordin economic si practic ale francizei
• Asigura prezentarea pe larg a principalilor pasi in deschiderea unei retele de franciza si garantarea succesului acesteia prin exemple practice
• Ample referinte bibliografice
Citeste mai mult

transport gratuit

49.90Lei

49.90Lei

Primesti 49 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

In aceasta noua editie pe care ne-o propune autoarea, se pot regasi noi informatii despre mediul antreprenorial romanesc, cu accent pe regulile de functionare ale francizei si construirea unei retele de francizati, avantajele acestui tip de contract si, implicit, a afacerii in sine, fiind net superioare modelelor clasice, fapt dovedit de catre retele de franciza deja bine cunoscute la nivel international.
 
Din cuprins:
• Marca francizorului
• Contractul de franciza
• Know-how-ul francizorului
• Alegerea produsului
• Aprovizionarea membrilor retelei de franciza
• Franciza si comertul electonic sau e-franciza

Puncte forte:
• Identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza si aspectele de ordin economic si practic ale francizei
• Asigura prezentarea pe larg a principalilor pasi in deschiderea unei retele de franciza si garantarea succesului acesteia prin exemple practice
• Ample referinte bibliografice
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one