headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Influenta, Persuasiune, Motivare

De (autor): Alex Mucchielli

0
(0 review-uri)
Influenta, Persuasiune, Motivare - Alex Mucchielli
Rasfoieste

Influenta, Persuasiune, Motivare

De (autor): Alex Mucchielli

0
(0 review-uri)

De cate ori nu ne-am dorit, acasa ori la serviciu, sa ii putem convinge pe cei din jur, sa-i motivam, sa-i determinam sa ia decizii in favoarea noastra?
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist in strategii de comunicare, isi propune sa ne invete in aceasta carte &%150; si anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenta, de a face astfel incat actiunile si gandurile celorlalti sa se indrepte in directia care ni se pare cea mai potrivita.
Numeroasele exemple pe care se sprijina, extrase din mediul educational, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viata de zi cu zi, ne ajuta sa intelegem mai bine cum functioneaza comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vanzarea“ Turnului Eiffel, comertul cu pietre pretioase false sau inventia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicarii de influenta, dar si, la fel de important, cum sa nu ne lasam manipulati.

Prin analiza situatiilor de seductie, de vanzare, de munca aflam cum sa construim o relatie de incredere, care sunt mecanismele profunde ale influentei, cum sa procedam pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de interventie care vor putea fi folosite cu succes atat in viata sociala, cat si in cea profesionala.

Citeste mai mult

-5%

PRP: 26.01 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

24.71Lei

24.71Lei

26.01 Lei

Primesti 24 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

De cate ori nu ne-am dorit, acasa ori la serviciu, sa ii putem convinge pe cei din jur, sa-i motivam, sa-i determinam sa ia decizii in favoarea noastra?
Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist in strategii de comunicare, isi propune sa ne invete in aceasta carte &%150; si anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenta, de a face astfel incat actiunile si gandurile celorlalti sa se indrepte in directia care ni se pare cea mai potrivita.
Numeroasele exemple pe care se sprijina, extrase din mediul educational, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viata de zi cu zi, ne ajuta sa intelegem mai bine cum functioneaza comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vanzarea“ Turnului Eiffel, comertul cu pietre pretioase false sau inventia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicarii de influenta, dar si, la fel de important, cum sa nu ne lasam manipulati.

Prin analiza situatiilor de seductie, de vanzare, de munca aflam cum sa construim o relatie de incredere, care sunt mecanismele profunde ale influentei, cum sa procedam pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de interventie care vor putea fi folosite cu succes atat in viata sociala, cat si in cea profesionala.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one