headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

Introducere in sociologia pietelor

De (autor): Alex Preda

0
(0 review-uri)
Introducere in sociologia pietelor - Alex Preda
Rasfoieste

Introducere in sociologia pietelor

De (autor): Alex Preda

0
(0 review-uri)
Pe masura ce pietele financiare au dobindit o importanta din ce in ce mai mare in societatea actuala, s-a dezvoltat o disciplina noua, subsumata sociologiei economice – sociologia pietelor. Volumul prezinta cele mai importante abordari sociologice ale pietelor, conferind informatiei rolul de concept-cheie in analiza tranzactiilor. De la studiul schimburilor economice ca interactiuni sociale la examinarea institutiilor sociale pe care se bazeaza pietele globale, sint evidentiati factorii sociali si culturali ce configureaza producerea, difuzarea si diferitele utilizari ale informatiei economice. Analiza grupurilor, retelelor si comunitatilor economice se imbina cu cea a formelor de expertiza economica, a tehnologiilor, organizatiilor si institutiilor, oferind specialistilor in sociologie economica, studentilor si profesorilor la facultatile de profil informatii de ultima ora cu privire la dinamica pietelor.


Cuprins:
Piete, informatie si actiune sociala • Informatiile si ordinea interactiunilor de pe piata • Pietele ca retele, grupuri si comunitati • Piete, informatii si expertiza economica • Tehnologia si informatiile despre piete • Piete, firme si institutii • Sociologia pietelor si directii de cercetare
Citeste mai mult

9.62Lei

9.62Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Pe masura ce pietele financiare au dobindit o importanta din ce in ce mai mare in societatea actuala, s-a dezvoltat o disciplina noua, subsumata sociologiei economice – sociologia pietelor. Volumul prezinta cele mai importante abordari sociologice ale pietelor, conferind informatiei rolul de concept-cheie in analiza tranzactiilor. De la studiul schimburilor economice ca interactiuni sociale la examinarea institutiilor sociale pe care se bazeaza pietele globale, sint evidentiati factorii sociali si culturali ce configureaza producerea, difuzarea si diferitele utilizari ale informatiei economice. Analiza grupurilor, retelelor si comunitatilor economice se imbina cu cea a formelor de expertiza economica, a tehnologiilor, organizatiilor si institutiilor, oferind specialistilor in sociologie economica, studentilor si profesorilor la facultatile de profil informatii de ultima ora cu privire la dinamica pietelor.


Cuprins:
Piete, informatie si actiune sociala • Informatiile si ordinea interactiunilor de pe piata • Pietele ca retele, grupuri si comunitati • Piete, informatii si expertiza economica • Tehnologia si informatiile despre piete • Piete, firme si institutii • Sociologia pietelor si directii de cercetare
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one