headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Kiosc - Ideile nu costa

De (autor): Alan G. Robinson , Dean M. Schroeder

0
(0 review-uri)
Kiosc - Ideile nu costa - Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Kiosc - Ideile nu costa

De (autor): Alan G. Robinson , Dean M. Schroeder

0
(0 review-uri)

O companie care afirma ca ia in serios ideile noi e o firma care trebuie sa tina seama de gandirea angajatilor. Reciproc, daca vad ca sunt luati in considerare, si acestia vor tine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajatilor sa le pese de ceea ce nu merge la locul lor de munca? Pentru ca, de cele mai multe ori, tocmai ei pot gasi cel mai usor solutiile.

Cartea de fata prezinta un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea pana la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul in care se poate crea un mediu de lucru care sa stimuleze generarea de idei noi, sa faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare si sa concretizeze aplicarea lor in munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamenteaza pe cercetarea a 300 de organizatii din 17 tari.

Volumul Ideile nu costa contine observatii remarcabile, precum: „ideile se inabusa in fasa, daca promotorul lor se gandeste mai mult la recompense decat la aplicarea ideii in sine” sau „ideile marunte sunt mai valoroase decat ideile marete, pentru ca cele mici sunt destinate imbunatatirii continue a unui lucru care deja functioneaza, spre deosebire de cele care vor sa revolutioneze munca si care sunt mai greu aplicabile”.

 

Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o suta de companii din douasprezece tari, in ceea ce priveste imbunatatirea performantei lor creative. Este, de asemenea, profesor si autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisa impreuna cu Sam Stern), a fost tradusa in treisprezece limbi si a fost declarata „cartea anului“ de  catre Academy of Human Resources Management.  Dr. Robinson preda in prezent la Isenberg School of Management, University of Massachusetts. A obtinut doctoratul in matematica aplicata la Johns Hopkins University si are studii de master in matematica la University of Cambridge, Marea Britanie. Dr. Dean M. Schroeder este un lider experimentat al transformarilor organizationale strategice si doctor in management strategic la Carlson School, University of Minnesota. A pus bazele a doua companii, a coordonat revirimentul altor doua firme si a activat in calitate de consultant pentru multe echipe din America de Nord, Europa si Asia, care au initiat schimbari organizationale. Dr. Schroeder a activat timp de cinci ani in comitetul de examinare al Malcom Baldrige National Quality Awards si face parte din comitetul director al American Creativity Association. In prezent, este decan asociat si director al programelor de management la Valparaiso University.

Citeste mai mult

11.47Lei

11.47Lei

Primesti 11 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

O companie care afirma ca ia in serios ideile noi e o firma care trebuie sa tina seama de gandirea angajatilor. Reciproc, daca vad ca sunt luati in considerare, si acestia vor tine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajatilor sa le pese de ceea ce nu merge la locul lor de munca? Pentru ca, de cele mai multe ori, tocmai ei pot gasi cel mai usor solutiile.

Cartea de fata prezinta un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea pana la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul in care se poate crea un mediu de lucru care sa stimuleze generarea de idei noi, sa faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare si sa concretizeze aplicarea lor in munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamenteaza pe cercetarea a 300 de organizatii din 17 tari.

Volumul Ideile nu costa contine observatii remarcabile, precum: „ideile se inabusa in fasa, daca promotorul lor se gandeste mai mult la recompense decat la aplicarea ideii in sine” sau „ideile marunte sunt mai valoroase decat ideile marete, pentru ca cele mici sunt destinate imbunatatirii continue a unui lucru care deja functioneaza, spre deosebire de cele care vor sa revolutioneze munca si care sunt mai greu aplicabile”.

 

Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o suta de companii din douasprezece tari, in ceea ce priveste imbunatatirea performantei lor creative. Este, de asemenea, profesor si autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisa impreuna cu Sam Stern), a fost tradusa in treisprezece limbi si a fost declarata „cartea anului“ de  catre Academy of Human Resources Management.  Dr. Robinson preda in prezent la Isenberg School of Management, University of Massachusetts. A obtinut doctoratul in matematica aplicata la Johns Hopkins University si are studii de master in matematica la University of Cambridge, Marea Britanie. Dr. Dean M. Schroeder este un lider experimentat al transformarilor organizationale strategice si doctor in management strategic la Carlson School, University of Minnesota. A pus bazele a doua companii, a coordonat revirimentul altor doua firme si a activat in calitate de consultant pentru multe echipe din America de Nord, Europa si Asia, care au initiat schimbari organizationale. Dr. Schroeder a activat timp de cinci ani in comitetul de examinare al Malcom Baldrige National Quality Awards si face parte din comitetul director al American Creativity Association. In prezent, este decan asociat si director al programelor de management la Valparaiso University.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one