Magia Pixar. Povestea succesului unei companii
Magia Pixar. Povestea succesului unei companii
David A. Price intra in culisele primilor ani cu mici reusite obtinute cu greu si ale disputelor de mai tarziu dintre Lasseter si cel pe care il admirase odinioara atat de mult, Jeffrey Katzenberg, dar si ale celor dintre Jobs si Michael Eisner. Nu in cele din urma, Price analizeaza si relatia complexa dintre Pixar si Walt Disney Company, finalizata cu achizitia studioului de animatie, preluat de catre Disney, contra fabuloasei sume de 7,4 miliarde de dolari.
„Price, un reporter aspru si nesentimental, scoate la lumina diverse drame de culise din surse noi, urzind o poveste reala, demna de toata lauda.” Entertainment Weekly
„Detalii inedite referitoare la procedeele interne ale companiei recunoscute pentru reticenta in dezvaluiri facute presei; o poveste bogata in lectii atat pentru oamenii de afaceri, cat si pentru pasionatii de filme de animatie.” The Wall Street Journal
„O poveste de pomina, iar David Price este cel care a reusit in sfarsit sa o spuna asa cum trebuie, cu toate detaliile si personajele implicate in acest demers. Aceasta este istoria de referinta a studiourilor Pixar.” Alvy Ray Smith, cofondator Pixar
„Am citit o multime de istorii ale organizatiilor de-a lungul anilor, in special povesti despre succesul sau esecul unor afaceri inovatoare, dar Magia Pixar este una dintre cele mai reusite carti de acest gen.” Robert Sutton, profesor de stiinta si ingineria managementului la Stanford School of Engineering
Cartea contine un capitol inedit despre rolul lui Steve Jobs in reusita PIXAR.
PRP: 47.20 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
44.84Lei
44.84Lei
47.20 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
David A. Price intra in culisele primilor ani cu mici reusite obtinute cu greu si ale disputelor de mai tarziu dintre Lasseter si cel pe care il admirase odinioara atat de mult, Jeffrey Katzenberg, dar si ale celor dintre Jobs si Michael Eisner. Nu in cele din urma, Price analizeaza si relatia complexa dintre Pixar si Walt Disney Company, finalizata cu achizitia studioului de animatie, preluat de catre Disney, contra fabuloasei sume de 7,4 miliarde de dolari.
„Price, un reporter aspru si nesentimental, scoate la lumina diverse drame de culise din surse noi, urzind o poveste reala, demna de toata lauda.” Entertainment Weekly
„Detalii inedite referitoare la procedeele interne ale companiei recunoscute pentru reticenta in dezvaluiri facute presei; o poveste bogata in lectii atat pentru oamenii de afaceri, cat si pentru pasionatii de filme de animatie.” The Wall Street Journal
„O poveste de pomina, iar David Price este cel care a reusit in sfarsit sa o spuna asa cum trebuie, cu toate detaliile si personajele implicate in acest demers. Aceasta este istoria de referinta a studiourilor Pixar.” Alvy Ray Smith, cofondator Pixar
„Am citit o multime de istorii ale organizatiilor de-a lungul anilor, in special povesti despre succesul sau esecul unor afaceri inovatoare, dar Magia Pixar este una dintre cele mai reusite carti de acest gen.” Robert Sutton, profesor de stiinta si ingineria managementului la Stanford School of Engineering
Cartea contine un capitol inedit despre rolul lui Steve Jobs in reusita PIXAR.
Detaliile produsului