Management strategic in turism. Concepte si studii de caz
Cuprins:
Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz
Descrierea produsului
Cuprins:
Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz
Detaliile produsului