Marketingul politic
De (autor): Corina Barbaros
Autoarea cartii propune o documentata trecere in revista a celor mai importante teorii ale marketingului politic si o descriere aprofundata a etapelor pe care le presupun conceperea si plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordarilor privind marketingul politic si o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
20.23Lei
20.23Lei
Primesti 20 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Autoarea cartii propune o documentata trecere in revista a celor mai importante teorii ale marketingului politic si o descriere aprofundata a etapelor pe care le presupun conceperea si plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordarilor privind marketingul politic si o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!