headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Metode active de predare a matematicii

De (autor): Cerasela Campanu

0
(0 review-uri)
Metode active de predare a matematicii - Cerasela Campanu

Metode active de predare a matematicii

De (autor): Cerasela Campanu

0
(0 review-uri)
     La varsta mica copiii invata unele tehnici elementare ale activitatii intelectuale. Interesul pentru studiu se afla intr-o stare incipienta. Interesul pentru matematica se cultiva prin continutul invatamantului matematic, prin dezvaluirea seceretelor matematice, prin activitatea matematica. Copiii de varsta mica dau o nuanta afectiva intregii lor activitati, de aceea insusirea temeinica a cunostintelor depinde in mare masura de modul cum sunt prezentate acestea, de strategia didactica folosita, cat si de pregatirea cadrului didactic.      Fragment din volum:
 
   “II.3. Specificul formarii limbajului matematic 
 
    Scopul predarii-invatarii matematicii in scoala primara nu se limiteaza numai la insusirea notiunilor specifice si la cunoasterea procedurilor de calcul. Se urmareste in egala masura stimularea capacitatii copilului de a explora notiuni si concepte necunoscute, de a experimenta, de a-si dezvolta posibilitatile de comunicare, se urmareste formarea unor atitudini si calitati personale in raport cu acest domeniu de studiu.
    Un obiectiv fundamental in studiul matematicii il constituie formarea si dezvoltarea capacitatii de a comunica utilizand limbajul matematic.
    Inca din clasa I, studiul matematicii urmareste sa ofere elevilor, la nivelul lor de intelegere, posibilitatea explicarii stiintifice a conceptului de numar natural si a operatiilor cu acestea. Daca intelegerea acestor notiuni se realizeaza la nivelul rigorii stiintifice a matematicii, atunci si limbajul in care se exprima aceste notiuni trebuie sa intruneasca rigoarea stiintifica.
    Limbajul matematic este caracterizat prin conciziune, claritate si exactitate. Orice termen (denumire) trebuie sa aiba acoperire in ceea ce priveste intelegerea continutului notional; altfel, asemenea termeni apar cu totul straini fata de limbajul activ al copilului si, fie ca-i pronunta incorect, fie ii pronunta corect dar le lipsesc din minte reprezentarile corespunzatoare, se realizeaza astfel o invatare formala.
    Limbajul matematic, fiind limbajul conceptelor abstracte si generale, se introduce la inceput cu unele dificultati. De aceea, trebuie asigurata mai intai intelegerea notiunii respective, sesizarea esentei, de multe ori intr-un limbaj cunoscut de copii, accesibil lor, facand deci unele concesii din partea limbajului matematic. Pe masura ce se asigura intelegerea notiunilor respective, trebuie prezentate si denumirea lor stiintifica. De exemplu, este indicat sa se foloseasca inca din clasa I terminologia de "plus" si "minus" (in loc de "si cu", "fara") pentru a denumi operatiile cu numere si semnul “egal” (in loc de “fac”), atunci cand copilul exprima raporturi de egalitati numerice.”
Citește mai mult

transport gratuit

21.04Lei

21.04Lei

Primești 21 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

     La varsta mica copiii invata unele tehnici elementare ale activitatii intelectuale. Interesul pentru studiu se afla intr-o stare incipienta. Interesul pentru matematica se cultiva prin continutul invatamantului matematic, prin dezvaluirea seceretelor matematice, prin activitatea matematica. Copiii de varsta mica dau o nuanta afectiva intregii lor activitati, de aceea insusirea temeinica a cunostintelor depinde in mare masura de modul cum sunt prezentate acestea, de strategia didactica folosita, cat si de pregatirea cadrului didactic.      Fragment din volum:
 
   “II.3. Specificul formarii limbajului matematic 
 
    Scopul predarii-invatarii matematicii in scoala primara nu se limiteaza numai la insusirea notiunilor specifice si la cunoasterea procedurilor de calcul. Se urmareste in egala masura stimularea capacitatii copilului de a explora notiuni si concepte necunoscute, de a experimenta, de a-si dezvolta posibilitatile de comunicare, se urmareste formarea unor atitudini si calitati personale in raport cu acest domeniu de studiu.
    Un obiectiv fundamental in studiul matematicii il constituie formarea si dezvoltarea capacitatii de a comunica utilizand limbajul matematic.
    Inca din clasa I, studiul matematicii urmareste sa ofere elevilor, la nivelul lor de intelegere, posibilitatea explicarii stiintifice a conceptului de numar natural si a operatiilor cu acestea. Daca intelegerea acestor notiuni se realizeaza la nivelul rigorii stiintifice a matematicii, atunci si limbajul in care se exprima aceste notiuni trebuie sa intruneasca rigoarea stiintifica.
    Limbajul matematic este caracterizat prin conciziune, claritate si exactitate. Orice termen (denumire) trebuie sa aiba acoperire in ceea ce priveste intelegerea continutului notional; altfel, asemenea termeni apar cu totul straini fata de limbajul activ al copilului si, fie ca-i pronunta incorect, fie ii pronunta corect dar le lipsesc din minte reprezentarile corespunzatoare, se realizeaza astfel o invatare formala.
    Limbajul matematic, fiind limbajul conceptelor abstracte si generale, se introduce la inceput cu unele dificultati. De aceea, trebuie asigurata mai intai intelegerea notiunii respective, sesizarea esentei, de multe ori intr-un limbaj cunoscut de copii, accesibil lor, facand deci unele concesii din partea limbajului matematic. Pe masura ce se asigura intelegerea notiunilor respective, trebuie prezentate si denumirea lor stiintifica. De exemplu, este indicat sa se foloseasca inca din clasa I terminologia de "plus" si "minus" (in loc de "si cu", "fara") pentru a denumi operatiile cu numere si semnul “egal” (in loc de “fac”), atunci cand copilul exprima raporturi de egalitati numerice.”
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X