headerdesktop ziuacartii23apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile ziuacartii23apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CARTE CADOU la

toate comenzile peste 50 lei!

Alege-ti preferatele si

bucura-te de cadou.

Sociologia comunicarii si a spatiului public

De (autor): Camelia Baciu

0
(0 review-uri)
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
Rasfoieste

Sociologia comunicarii si a spatiului public

De (autor): Camelia Baciu

0
(0 review-uri)

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.



Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa
Citeste mai mult

-65%

PRP: 28.85 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.99Lei

9.99Lei

28.85 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.



Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one