Arta de a influenta
Pornind de la teoria sistemica a mijloacelor de comunicare in masa si de la noua abordare a proceselor de comunicare, lucrarea evidentiaza omogenitatea fenomenelor de influenta care se manifesta in aplicarea tehnicilor clasice ale vinzarii, publicitatii, discursurilor persuasive, propagandei, managemetului motivatiilor si diverselor forme de manipulare prezente in viata de zi cu zi. Cartea arata ca tehnicile de influentare nu constituie o arta imposibil de explicat, bazata pe intuitie, si propune in acest sens o metoda simpla de analiza a lor. Numeroasele exemple si cazuri practice ii permit cititorului trasarea si elaborarea unor aplicatii concrete ale acestei teorii in conceperea si efectuarea actiunilor de comunicare.
Traducere de Mihaela Calcan
PRP: 34.95 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
33.20Lei
33.20Lei
34.95 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Pornind de la teoria sistemica a mijloacelor de comunicare in masa si de la noua abordare a proceselor de comunicare, lucrarea evidentiaza omogenitatea fenomenelor de influenta care se manifesta in aplicarea tehnicilor clasice ale vinzarii, publicitatii, discursurilor persuasive, propagandei, managemetului motivatiilor si diverselor forme de manipulare prezente in viata de zi cu zi. Cartea arata ca tehnicile de influentare nu constituie o arta imposibil de explicat, bazata pe intuitie, si propune in acest sens o metoda simpla de analiza a lor. Numeroasele exemple si cazuri practice ii permit cititorului trasarea si elaborarea unor aplicatii concrete ale acestei teorii in conceperea si efectuarea actiunilor de comunicare.
Traducere de Mihaela Calcan
Detaliile produsului