Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Lecturi pentru Mini Cititori
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu

5

30.83  Lei

sau 3083 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: INE978-973-611-570-7

An aparitie: 2008

Autor: Mihaela Alexandra Ionescu

Categoria: Management

Editie: Necartonata

Editura: INSTITUTUL EUROPEAN

Format: 190X140

Nr. pagini: 278

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Din cuprins:
  Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?;
  Cum se construieste un brand de angajator?;
  Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani;
  Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator;
  Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil;
  Brandingul de angajator: exemple de buna practica;

In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.
In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem , se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.
Exista o tentatie comuna, in special pentru jurnalisti si pentru cei neexperimentati, sa cultive un discurs excesiv umanist al brandului. Evident ca este mai la indemana sa vorbesti despre ideologie, valori si suflete in rai, decat sa demonstrezi unui client cum ii va afecta brandul valoarea business-ului. Pentru asta iti trebuie ceva cunostinte in economie, management, marketing si multa, multa logica. Antreprenorii si top managerii stiu ca resursa umana, calitatea ei i¿½ nu volumul i¿½ este cea mai importanta sursa de creare de avantaj competitiv. Mai stiu ca loialitatea angajatilor nu mai tine de un simplu contract psihologic, ca atragerea unor talente de pe piata este un job greu si ca, practic, brandul afacerii trebuie sa fie mai puternic decat brandul personal al individului pe care dorim sa-l atragem in companie. Conceptul de brand de angajator trebuie privit cu garda jos si cu multa intelepciune: nu avem retete, nu avem certitudini, altele decat ca are nevoie de mai mult timp pentru constructie decat conceptul de brand extern (de obicei este o rezultanta a acestuia, dar nici asta nu este o regula).

 
 

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
5 (2 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
mariuspetrescu 11/18/2020
Un bon voyageur n’ a aucun plan fixe et n’ est pas résolu à son arrivée. Lao Tzu
Voyager élargit l’esprit remarquablement. Hans Christian Andersen
Rome est la ville des échos, la ville des illusions et la ville du désir. Giotto di Bondone
paulstefan 10/30/2020
Alegeţi cel mai bun fotbalist de pe ficare post. Nu vă veţi alege cu cel mai bun prim “11”, ci 11 numere 1.
Nimeni nu își mai aduce aminte de cei care pierd, așa că trebuie să îți întinzi mâinile către trofeu. Roy Keane

sus
Feedback Wishlist
// // //