header lichistoc27 ian desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headerlichistoc27 ian mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Business Storytelling: Branduri si povesti

5
(1 reviews)
Business Storytelling: Branduri si povesti
Rasfoieste

Business Storytelling: Branduri si povesti

5
(1 reviews)
Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru

Cuprins:

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
 
2. Storytelling si storycatching de Elena-Madalina Vatamanescu
Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
 
3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri de Ramona Leon
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii
 
4. Storytelling, marketing si branding de Andreia Andrei
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii
 
5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori de Rodica Savulescu si Demetra Garbasevschi
Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare
 
6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business de Andreea Mitan
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?
 
7. Storytelling si branding in sport de Diana-Luiza Dumitriu
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor
 
8. Storytelling si branding cultural de Alexandra Zbuchea si Raluca Bem Neamu
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?
 
9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara de Alina Mihalcea si Alexandra Vitelar
Brandul ? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti
Citeste mai mult

-20%

26.40Lei

33.00 Lei

Sau 2640 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru

Cuprins:

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
 
2. Storytelling si storycatching de Elena-Madalina Vatamanescu
Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
 
3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri de Ramona Leon
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii
 
4. Storytelling, marketing si branding de Andreia Andrei
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii
 
5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori de Rodica Savulescu si Demetra Garbasevschi
Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare
 
6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business de Andreea Mitan
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?
 
7. Storytelling si branding in sport de Diana-Luiza Dumitriu
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor
 
8. Storytelling si branding cultural de Alexandra Zbuchea si Raluca Bem Neamu
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?
 
9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara de Alina Mihalcea si Alexandra Vitelar
Brandul ? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

ionutgica 24/10/2020 07:00
Călinescu, faţă de Nae Ionescu, nici n-a existat; n-avea vocaţie filozofică nici cât un măturător. Nae Ionescu nu se măsura în vremea lui cu nimeni. Era el însuşi.
Cred că Dumnezeu mă urăște, fiindcă dacă m-ar fi iubit m-ar fi făcut ateu.
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one