Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Gaudeamus
Lego
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Dictionar de branding

0

21.68  Lei 24.09  Lei

sau 2168 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: SIG978-973-88736-8-1

An aparitie: 2009

Categoria: Sociologie

Editie: Necartonata

Editura: SIGMA

Format: 240 x 170 mm

Nr. pagini: 176



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente.

Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt studenti  (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta.

Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate ( dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc).

Dintre autori: Baluta Cristina Georgeta, Botescu Ion, Chira Vladimir, Dobrescu Emilian M., Nicu Alina, Simionescu Dinu, Vrancianu Vladimir.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist