headerdesktop  1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile 1000cu50red08aug

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

1000 de titluri cu -50% REDUCERE!

Titluri de neratat,

Special pentru tine!

Rasfoieste si comanda!
Close

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania

De (autor): Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

4
(2 reviews)
In cautarea Glontului de Argint.  Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan
Rasfoieste

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania

De (autor): Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

4
(2 reviews)
In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania

Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
 
In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei „glontului magic”. A mai fost denumita si teoria „injectiei hipodermice” sau a „curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.
 
In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.
Citeste mai mult

53.00Lei

Sau 5300 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

Descrierea produsului

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania

Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
 
In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei „glontului magic”. A mai fost denumita si teoria „injectiei hipodermice” sau a „curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.
 
In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
1
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

OPM89 11/02/2021 00:00
O carte cu un titlu destul dubios și care m-a făcut pe mine, ca cititor care nu a mai auzit de ea și nu o cunoaște, cam confuz. Nu este o carte pe care as mai aborda-o și nu știu dacă as recomanda-o...
  • Like review icon 0
  • Add comments
gheorghesutu 14/01/2021 06:28
Celui bun nu îi păsă de dezaprobarea răilor Democrit
Nu recunosc alt semn al superiorității decât bunătatea. Ludwig van Beethoven
Prima condiție a bunătății sufletului omenesc este să aibă ceva de iubit; a doua, să aibă ceva de respectat. George Eliot
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one