Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Foloseste cuponul

LIB20DETOAMNA si ai -20%

la orice iti doresti!

Timpul proviziilor de lectura!
Close btn popup img

Marketing educational

De (autor): Roxana Enache

Marketing educational - Roxana Enache

Marketing educational

De (autor): Roxana Enache

    Din Cuprins:
    ◊ Piata educationala - componenta fundamentala a mediului de marketing
    ◊ Politica de marketing a unei institutii de invatamant
    ◊ Metode si tehnici moderne utilizate in cercetarea de marketing
    ◊ Activitatea de marketing educational
    ◊ Studiu de caz

    Contextul actual al descentralizarii invatamantului preuniversitar impune dezvoltarea competentelor decizionale ale actorilor educationali - premisa necesara asigurarii calitatii in educatie.
    Lucrarea propune parcurgerea unor aspecte practice ale marketingului educational, supunand atentiei cititorului un studiu de caz ce contine un plan de marketing si de management realizat de o unitate scolara. Prin problematica abordata, volumul se adreseaza cititorilor procupati de dezvoltarea personala in domeniul managementului si marketingului educational, punandu-le astfel la dispozitie un ghid practic, si nu doar un suport pur teoretic.
Citeste mai mult

28.90Lei

Sau 2890 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

    Din Cuprins:
    ◊ Piata educationala - componenta fundamentala a mediului de marketing
    ◊ Politica de marketing a unei institutii de invatamant
    ◊ Metode si tehnici moderne utilizate in cercetarea de marketing
    ◊ Activitatea de marketing educational
    ◊ Studiu de caz

    Contextul actual al descentralizarii invatamantului preuniversitar impune dezvoltarea competentelor decizionale ale actorilor educationali - premisa necesara asigurarii calitatii in educatie.
    Lucrarea propune parcurgerea unor aspecte practice ale marketingului educational, supunand atentiei cititorului un studiu de caz ce contine un plan de marketing si de management realizat de o unitate scolara. Prin problematica abordata, volumul se adreseaza cititorilor procupati de dezvoltarea personala in domeniul managementului si marketingului educational, punandu-le astfel la dispozitie un ghid practic, si nu doar un suport pur teoretic.
Citeste mai mult

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one