Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului
De (autor): Constantin Schifirnet
Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului
De (autor): Constantin Schifirnet
Volumul include studii de exegeza si cercetari proprii despre fenomene si procese din societatea romaneasca - modernizarea, modernitatea si europenizarea -, explicate prin studiul mijloacelor de comunicare in masa.
Lucrarea analizeaza mass-media din Romania si prezinta actiunea acestor institutii in modernizare si europenizare. In cercetarea comunicarii de masa din societatile in tranzitie, cum este si cea romaneasca, este util conceptul de modernitate tendentiala, un tip specific de dezvoltare, produs prioritar, a o constructie politica si institutionala moderna intr-un context social si economic nemodern.
Lucrarea analizeaza mass-media din Romania si prezinta actiunea acestor institutii in modernizare si europenizare. In cercetarea comunicarii de masa din societatile in tranzitie, cum este si cea romaneasca, este util conceptul de modernitate tendentiala, un tip specific de dezvoltare, produs prioritar, a o constructie politica si institutionala moderna intr-un context social si economic nemodern.
22.00Lei
22.00Lei
Primesti 22 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Volumul include studii de exegeza si cercetari proprii despre fenomene si procese din societatea romaneasca - modernizarea, modernitatea si europenizarea -, explicate prin studiul mijloacelor de comunicare in masa.
Lucrarea analizeaza mass-media din Romania si prezinta actiunea acestor institutii in modernizare si europenizare. In cercetarea comunicarii de masa din societatile in tranzitie, cum este si cea romaneasca, este util conceptul de modernitate tendentiala, un tip specific de dezvoltare, produs prioritar, a o constructie politica si institutionala moderna intr-un context social si economic nemodern.
Lucrarea analizeaza mass-media din Romania si prezinta actiunea acestor institutii in modernizare si europenizare. In cercetarea comunicarii de masa din societatile in tranzitie, cum este si cea romaneasca, este util conceptul de modernitate tendentiala, un tip specific de dezvoltare, produs prioritar, a o constructie politica si institutionala moderna intr-un context social si economic nemodern.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Publicitate
- Autor: Constantin Schifirnet
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2014
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 mm
- Nr. pagini: 358
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-8571-50-8
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!