Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Top 2018
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Nudge - Richard Thaler, Cass Sunstein

46.55  Lei 49  Lei

sau 4655 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: PUB978-606-722-195-4

An aparitie: 2016

Autor: Richard Thaler, Cass Sunstein

Categoria: Sociologie

Colectie: Stiinte sociale

Editie: Necartonata

Editura: PUBLICA

Format: 210x150

Nr. pagini: 432

Traducator: Smaranda Nistor



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

     Nudge este cartea care ne schimba modul de a gandi despre alegere, aratandu-ne cum ii putem influenta pe oameni pentru a lua decizii mai bune legate de sanatate, bogatie si fericire. Folosindu-se de exemple revelatoare din realitatea practica de zi cu zi, Richard H. Thaler si Cass R. Sunstein arata ca nu exista alegere care sa fie vreodata prezentata intr-un mod neutru. Intrebarea care se pune este: cand avem nevoie de un ghiont in directia potrivita? 

    “Imi place la nebunie! Este una dintre putinele citite recent care mi-au schimbat fundamental modul de a vedea lumea din jur. Exact la fel de surprinzator, e o lectura antrenanta, cu exemple din domenii cum nu se poate mai indepartate unele de altel: incepand cu pisoare si terminand cu donarea de organe si casatoria”. STEVEN D. LEVITT, coautor al cartilor "Super Freakonomics" si "Cand sa jefuiesti o banca"

     Fragment din lucrare:
 
            „Ce poate face arhitectura alegerii
 
    Arhitectii alegerii pot aduce imbunatatiri majore in existenta celor din jur, prin proiectarea unor medii de munca si de viata care sa fie prietenoase cu utilizatorii lor. Multe dintre companiile de mare succes i-au ajutat pe oameni sau au devenit extrem de profitabile pe piata tocmai din acest motiv. Uneori, arhitectura alegerii este extrem de vizibila, iar consumatorii si angajatorii sunt foarte incantati de ea. (Dispozitivele iPod si iPhone sunt exemple elocvente in acest sens, pentru ca nu doar au un design elegant, ci utilizatorului ii este foarte usor sa le manevreze, pentru a obtine ceea ce doreste de la ele.) Alteori, este considerata ca de la sine inteleasa si i-ar prinde bine daca i s-ar acorda mai multa atentie.
    Sa luam drept exemplu un caz de la propriul nostru angajator, Universitatea din Chicago. La fel ca multi alti angajatori de mari dimensiuni, universitatea noastra are o perioada de „inscriere libera", in luna noiembrie a fiecarui an, in care angajatilor li se permite sa-si revizuiasca selectia facuta in privinta unor beneficii extrasalariale, cum ar fi asigurarile medicale private si planurile de pensie private. Angajatii trebuie sa faca alegerile online. (Celor care nu au acces la internet in alt mod li se pun la dispozitie calculatoare publice.) Angajatii primesc prin posta un pachet de materiale scrise prin care li se explica posibilitatile de alegere si li se dau instructiuni cum sa se inregistreze online ca sa-si exprime optiunea. De asemenea, primesc mesaje de reamintire, prin posta clasica si prin cea electronica.
    Fiindca angajatii sunt si ei oameni, unii uita sa se inregistreze, deci este crucial ca angajatorii sa decida care vor fi optiunile implicite, pentru acesti oameni ocupati si cu mintea in alta parte.”

Cartea Nudge - Richard Thaler, Cass Sunstein face parte din categoria Sociologie a librariei online Libris.ro si este scrisa de Richard Thaler, Cass Sunstein. Cartea a fost publicata in 2016 la editura PUBLICA.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii

Scrie un comentariu

Pentru a posta un comentariu logheaza-te in contul tau Libris

Comentarii

Nici o parere introdusa.
Fii primul care adauga un comentariu ...



sus
Feedback Wishlist