Nudge

De (autor): Richard Thaler , Cass Sunstein

0
(0 review-uri)
Nudge - Richard Thaler, Cass Sunstein
Rasfoieste

Nudge

De (autor): Richard Thaler , Cass Sunstein

0
(0 review-uri)
     Nudge este cartea care ne schimba modul de a gandi despre alegere, aratandu-ne cum ii putem influenta pe oameni pentru a lua decizii mai bune legate de sanatate, bogatie si fericire. Folosindu-se de exemple revelatoare din realitatea practica de zi cu zi, Richard H. Thaler si Cass R. Sunstein arata ca nu exista alegere care sa fie vreodata prezentata intr-un mod neutru. Intrebarea care se pune este: cand avem nevoie de un ghiont in directia potrivita? 
    “Imi place la nebunie! Este una dintre putinele citite recent care mi-au schimbat fundamental modul de a vedea lumea din jur. Exact la fel de surprinzator, e o lectura antrenanta, cu exemple din domenii cum nu se poate mai indepartate unele de altel: incepand cu pisoare si terminand cu donarea de organe si casatoria”. STEVEN D. LEVITT, coautor al cartilor "Super Freakonomics" si "Cand sa jefuiesti o banca".

Carte recomandata de Liviu Taloi in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".
     Fragment din lucrare:
 
            „Ce poate face arhitectura alegerii
 
    Arhitectii alegerii pot aduce imbunatatiri majore in existenta celor din jur, prin proiectarea unor medii de munca si de viata care sa fie prietenoase cu utilizatorii lor. Multe dintre companiile de mare succes i-au ajutat pe oameni sau au devenit extrem de profitabile pe piata tocmai din acest motiv. Uneori, arhitectura alegerii este extrem de vizibila, iar consumatorii si angajatorii sunt foarte incantati de ea. (Dispozitivele iPod si iPhone sunt exemple elocvente in acest sens, pentru ca nu doar au un design elegant, ci utilizatorului ii este foarte usor sa le manevreze, pentru a obtine ceea ce doreste de la ele.) Alteori, este considerata ca de la sine inteleasa si i-ar prinde bine daca i s-ar acorda mai multa atentie.
    Sa luam drept exemplu un caz de la propriul nostru angajator, Universitatea din Chicago. La fel ca multi alti angajatori de mari dimensiuni, universitatea noastra are o perioada de „inscriere libera", in luna noiembrie a fiecarui an, in care angajatilor li se permite sa-si revizuiasca selectia facuta in privinta unor beneficii extrasalariale, cum ar fi asigurarile medicale private si planurile de pensie private. Angajatii trebuie sa faca alegerile online. (Celor care nu au acces la internet in alt mod li se pun la dispozitie calculatoare publice.) Angajatii primesc prin posta un pachet de materiale scrise prin care li se explica posibilitatile de alegere si li se dau instructiuni cum sa se inregistreze online ca sa-si exprime optiunea. De asemenea, primesc mesaje de reamintire, prin posta clasica si prin cea electronica.
    Fiindca angajatii sunt si ei oameni, unii uita sa se inregistreze, deci este crucial ca angajatorii sa decida care vor fi optiunile implicite, pentru acesti oameni ocupati si cu mintea in alta parte.”
Citeste mai mult

-5%

PRP: 49.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

46.55Lei

46.55Lei

49.00 Lei

Primesti 46 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

     Nudge este cartea care ne schimba modul de a gandi despre alegere, aratandu-ne cum ii putem influenta pe oameni pentru a lua decizii mai bune legate de sanatate, bogatie si fericire. Folosindu-se de exemple revelatoare din realitatea practica de zi cu zi, Richard H. Thaler si Cass R. Sunstein arata ca nu exista alegere care sa fie vreodata prezentata intr-un mod neutru. Intrebarea care se pune este: cand avem nevoie de un ghiont in directia potrivita? 
    “Imi place la nebunie! Este una dintre putinele citite recent care mi-au schimbat fundamental modul de a vedea lumea din jur. Exact la fel de surprinzator, e o lectura antrenanta, cu exemple din domenii cum nu se poate mai indepartate unele de altel: incepand cu pisoare si terminand cu donarea de organe si casatoria”. STEVEN D. LEVITT, coautor al cartilor "Super Freakonomics" si "Cand sa jefuiesti o banca".

Carte recomandata de Liviu Taloi in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".
     Fragment din lucrare:
 
            „Ce poate face arhitectura alegerii
 
    Arhitectii alegerii pot aduce imbunatatiri majore in existenta celor din jur, prin proiectarea unor medii de munca si de viata care sa fie prietenoase cu utilizatorii lor. Multe dintre companiile de mare succes i-au ajutat pe oameni sau au devenit extrem de profitabile pe piata tocmai din acest motiv. Uneori, arhitectura alegerii este extrem de vizibila, iar consumatorii si angajatorii sunt foarte incantati de ea. (Dispozitivele iPod si iPhone sunt exemple elocvente in acest sens, pentru ca nu doar au un design elegant, ci utilizatorului ii este foarte usor sa le manevreze, pentru a obtine ceea ce doreste de la ele.) Alteori, este considerata ca de la sine inteleasa si i-ar prinde bine daca i s-ar acorda mai multa atentie.
    Sa luam drept exemplu un caz de la propriul nostru angajator, Universitatea din Chicago. La fel ca multi alti angajatori de mari dimensiuni, universitatea noastra are o perioada de „inscriere libera", in luna noiembrie a fiecarui an, in care angajatilor li se permite sa-si revizuiasca selectia facuta in privinta unor beneficii extrasalariale, cum ar fi asigurarile medicale private si planurile de pensie private. Angajatii trebuie sa faca alegerile online. (Celor care nu au acces la internet in alt mod li se pun la dispozitie calculatoare publice.) Angajatii primesc prin posta un pachet de materiale scrise prin care li se explica posibilitatile de alegere si li se dau instructiuni cum sa se inregistreze online ca sa-si exprime optiunea. De asemenea, primesc mesaje de reamintire, prin posta clasica si prin cea electronica.
    Fiindca angajatii sunt si ei oameni, unii uita sa se inregistreze, deci este crucial ca angajatorii sa decida care vor fi optiunile implicite, pentru acesti oameni ocupati si cu mintea in alta parte.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one