Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca-Stefania Balica

0
(0 review-uri)
O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca-Stefania Balica

0
(0 review-uri)
Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citeste mai mult

52.50Lei

52.50Lei

Primesti 52 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one