Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca Stefania Balica

0
(0 review-uri)
O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca Stefania Balica

0
(0 review-uri)
Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citește mai mult

55.50Lei

55.50Lei

Primești 55 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X