headerdesktop transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend fara taxa de livrare 🔥

Transport gratuit

1-3 august

la toate comenzile din tara »

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca-Stefania Balica

0
(0 review-uri)
O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale

De (autor): Raluca-Stefania Balica

0
(0 review-uri)
Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citeste mai mult

transport gratuit

55.50Lei

55.50Lei

Primesti 55 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale, a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti
 
In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one