Phronesis marketing
Sunt absolut incantat de cat de buna - si necesara - este aceasta carte. Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! - Rory Sutherland, vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don't Make Sense
Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta. - Paul Feldwick, autorul cartii The Anatomy of Humbug
Corneliu, un om cu experienta in marketingul industriei bauturilor spirtoase, ne ofera aici o recenzie si, totodata, o critica a catorva teorii din marketing care te fac sa dai un pas inapoi si sa treci din nou in revista fundamentele inainte de a oferi o noua metoda de generare a eficientei in marketing. O lectura foarte utila! - Cyril Camus, presedintele Camus Winesand Spirits
Esenta acestei carti este intelepciune pragmatica, menita sa informeze cititorul despre varietatea de instrumente si teorii disponibile astazi si care se afla in spatele marketing-ului. Autorul le scoate in evidenta prin studii de caz si militeaza pentru o abordare mixta care aduce succes. - Ray Poynter, Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cartii The Handbook of Online and Social Media Research
Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt o risipa; problema e ca nu stiu care jumatate- va amintiti celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, in pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizarilor avansate din sfera marketing-ului si al exploziei numarului de canale pentru publicitate, cred ca acest citat este relevant si astazi pentru multi oameni din publicitate. Ce le lipseste acestora este o trecere in revista foarte limpede si o intelegere a principiilor cheie ale marketing-ului si ale publicitatii. Iata ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta sa iei deciziile corecte si sa avansezi. - Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting
Descrierea produsului
Sunt absolut incantat de cat de buna - si necesara - este aceasta carte. Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! - Rory Sutherland, vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don't Make Sense
Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta. - Paul Feldwick, autorul cartii The Anatomy of Humbug
Corneliu, un om cu experienta in marketingul industriei bauturilor spirtoase, ne ofera aici o recenzie si, totodata, o critica a catorva teorii din marketing care te fac sa dai un pas inapoi si sa treci din nou in revista fundamentele inainte de a oferi o noua metoda de generare a eficientei in marketing. O lectura foarte utila! - Cyril Camus, presedintele Camus Winesand Spirits
Esenta acestei carti este intelepciune pragmatica, menita sa informeze cititorul despre varietatea de instrumente si teorii disponibile astazi si care se afla in spatele marketing-ului. Autorul le scoate in evidenta prin studii de caz si militeaza pentru o abordare mixta care aduce succes. - Ray Poynter, Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cartii The Handbook of Online and Social Media Research
Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt o risipa; problema e ca nu stiu care jumatate- va amintiti celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, in pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizarilor avansate din sfera marketing-ului si al exploziei numarului de canale pentru publicitate, cred ca acest citat este relevant si astazi pentru multi oameni din publicitate. Ce le lipseste acestora este o trecere in revista foarte limpede si o intelegere a principiilor cheie ale marketing-ului si ale publicitatii. Iata ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta sa iei deciziile corecte si sa avansezi. - Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting
Detaliile produsului