Produse de comunicare publica
De (autor): Maria Magdalena Popescu
Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut
Lucrarea de fata se doreste a fi un adevarat instrument util comunicatorilor la inceput de drum, studentilor si cadrelor didactice, dar nu in ultimul rand publicului larg, acelui public interesat de felul in care institutiile relationeaza cu societatea in sens larg, cu precadere de felul in care un produs de comunicare este conceput si are puterea de a comunica si de a ne influenta din perspectiva institutionala.
Ne vom uita la tehnici si metode de lucru pentru realizarea mesajelor de comunicare publica si a formei pe care acestea o imbraca, la semne si simboluri ce sunt alese special, la etape de planificare si realizare precum si la managementul tuturor acestora.
33.00Lei
33.00Lei
Primesti 33 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut
Lucrarea de fata se doreste a fi un adevarat instrument util comunicatorilor la inceput de drum, studentilor si cadrelor didactice, dar nu in ultimul rand publicului larg, acelui public interesat de felul in care institutiile relationeaza cu societatea in sens larg, cu precadere de felul in care un produs de comunicare este conceput si are puterea de a comunica si de a ne influenta din perspectiva institutionala.
Ne vom uita la tehnici si metode de lucru pentru realizarea mesajelor de comunicare publica si a formei pe care acestea o imbraca, la semne si simboluri ce sunt alese special, la etape de planificare si realizare precum si la managementul tuturor acestora.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Jurnalism
- Autor: Maria Magdalena Popescu
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2018
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 12
- Nr. pagini: 198
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-326-9
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!