Categorii:
inchide meniul
Card Cadou
2+1 GRATIS
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Religia comunicarii - Gheorghita Dinu

0

24.99  Lei

sau 2499 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: ITG978-606-992-298-9

An aparitie: 2019

Autor: Gheorghita Dinu

Categoria: Comunicare Jurnalism

Colectie: Libraria de afaceri

Editie: Necartonata

Editura: INTEGRAL

Format: 200 x 130 x 10 mm

Nr. pagini: 160

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & Noua filocalie

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile(modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata „libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
 
• Facerea Lumii dupa Abraham Maslow
• Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciunea Inimii
• Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”
• Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei
• 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi
• Game of Thrones revisited

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
0.0 (0 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului


sus
Feedback Wishlist