Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend Psiho cu reduceri

la Dezvoltare Personala si Psihologie

si TRANSPORT GRATUIT peste 50 lei.

Comanda acum!
Close

Religia comunicarii

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 reviews)
Religia comunicarii - Gheorghita Dinu
Rasfoieste

Religia comunicarii

De (autor): Gheorghita Dinu

0
(0 reviews)
Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & Noua filocalie

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile(modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata „libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
 
• Facerea Lumii dupa Abraham Maslow
• Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciunea Inimii
• Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”
• Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei
• 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi
• Game of Thrones revisited
Citeste mai mult

-5%

PRP: 24.99 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

23.74Lei

23.74Lei

24.99 Lei

In stoc

Descrierea produsului

Religia comunicarii. Manipularea mistica a consumatorului & Noua filocalie

Dumnezeu a facut lumea in sase zile, avand grija ca omului sa i se procure astfel intrebarile (necesitatile vitale) si raspunsurile(modalitatile de satisfacere a acestor necesitati). 98% dintre oameni s-au multumit cu acest model de comunicare si isi consuma in continuare intreaga energie – fizica dar si mentala – pentru a parcurge ritualic, in fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la implinirea lor. 2%, insa, dintre oameni nu s-au multumit cu acest statut si, in ziua a saptea, conventional considerata „libera”, harazita de Creator odihnei si reflectiei la ordinea divina a lucrurilor, au incercat sa-l copieze pe Marele Comunicator si sa i se substituie celui care, mai tarziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la inceput preotii, iar azi, la apogeul societatii de consum, sunt oamenii de PR, care practica manipularea mistica a consumatorului. Si nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazata pe credinta in puterea imaginii si a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Sa nu iti faci chip cioplit!” este o porunca care poate fi citita exact pe dos acum, cand „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuala prabusire a ierarhiei trebuintelor umane este perceputa ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
 
• Facerea Lumii dupa Abraham Maslow
• Vechea si noua Filocalie din perspectiva religiei comunicarii: de la akedie la trezvie in business prin Rugaciunea Inimii
• Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”
• Biblioteca Babel si scara necesitatilor de comunicare in hypermarketul de idei
• 99 Francs sau 14,99 Euro? Pretul psihologic al mantuirii azi
• Game of Thrones revisited
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one