Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne

De (autor): Jakob van Eriksson

Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne - Jakob van Eriksson
Rasfoieste

Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne

De (autor): Jakob van Eriksson

Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
 
- „Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
- Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
- O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
- Coco Chanel… „in pat cu dusmanul”
- Helen O’Brien, „Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
- „Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
- Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
- Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de „Dragul de Fidel”
- Social media, noua arma a razboiului informational
Citeste mai mult

14.99Lei

Sau 1499 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
 
- „Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
- Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
- O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
- Coco Chanel… „in pat cu dusmanul”
- Helen O’Brien, „Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
- „Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
- Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
- Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de „Dragul de Fidel”
- Social media, noua arma a razboiului informational
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one