Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne

De (autor): Jakob Van Eriksson

0
(0 review-uri)
Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne - Jakob van Eriksson
Rasfoieste

Secolul XX Vol.20: Seductia, sexul si social media. Armele secrete ale armatelor moderne

De (autor): Jakob Van Eriksson

0
(0 review-uri)
Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
 
- „Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
- Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
- O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
- Coco Chanel… „in pat cu dusmanul”
- Helen O’Brien, „Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
- „Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
- Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
- Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de „Dragul de Fidel”
- Social media, noua arma a razboiului informational
Citeste mai mult

-5%

PRP: 19.99 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

18.99Lei

18.99Lei

19.99 Lei

Primesti 18 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial. Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial. Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara…
 
- „Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional
- Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze
- O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare
- Coco Chanel… „in pat cu dusmanul”
- Helen O’Brien, „Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic
- „Duduia” Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris
- Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial
- Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de „Dragul de Fidel”
- Social media, noua arma a razboiului informational
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one