Strategia in afaceri
Strategia in afaceri
Cartea va ofera: solutii detaliate, integrate, pentru ca strategia sa dea roade; informatii primare furnizate de manageri care se confrunta cu probleme reale de implementare si reusesc sa rezolve; metode de coordonare, stimulente, mecanisme de control si altele; instrumentele implementarii unei culturi organizationale care sa sustina strategia; un studiu de caz complet de aplicare in domeniul furnizorilor si al achizitiilor.
Dr. Lawrence G. Hrebiniak este membru al Departamentului de Management al Wharton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania, din 1976. In prezent preda cursuri de strategie competitiva si implementare a strategiei pentru programele M.B.A. ale facultatii. Inainte de a se alatura universitatii a ocupat posturi de conducere in industria automobilului si a fost presedinte al Departamentului de Teoria Organizatiei in cadrul Academiei de Management. Timp de peste doi ani a fost unul din cei cinci membri ai facultatii Wharton care au oferit explicatii in cadrul programului de televiziune Wharton Management Report, difuzat de reteaua Financial News Network. Activitatile sale de consultanta si programele de pregatire a cadrelor de conducere executiva se concentreaza asupra implementarii strategiei, elaborarii acesteia si proiectarii organizatiei atat in S.U.A. cat si in alte tari.
PRP: 39.90 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
35.91Lei
35.91Lei
39.90 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Cartea va ofera: solutii detaliate, integrate, pentru ca strategia sa dea roade; informatii primare furnizate de manageri care se confrunta cu probleme reale de implementare si reusesc sa rezolve; metode de coordonare, stimulente, mecanisme de control si altele; instrumentele implementarii unei culturi organizationale care sa sustina strategia; un studiu de caz complet de aplicare in domeniul furnizorilor si al achizitiilor.
Dr. Lawrence G. Hrebiniak este membru al Departamentului de Management al Wharton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania, din 1976. In prezent preda cursuri de strategie competitiva si implementare a strategiei pentru programele M.B.A. ale facultatii. Inainte de a se alatura universitatii a ocupat posturi de conducere in industria automobilului si a fost presedinte al Departamentului de Teoria Organizatiei in cadrul Academiei de Management. Timp de peste doi ani a fost unul din cei cinci membri ai facultatii Wharton care au oferit explicatii in cadrul programului de televiziune Wharton Management Report, difuzat de reteaua Financial News Network. Activitatile sale de consultanta si programele de pregatire a cadrelor de conducere executiva se concentreaza asupra implementarii strategiei, elaborarii acesteia si proiectarii organizatiei atat in S.U.A. cat si in alte tari.
Detaliile produsului