headerdesktop literatransp29iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile literatransp29iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍒Weekend Litera -50% -20%

🚛 la doar 4.99lei!

Poftă de citit?

Hai la răsfoit!

1+1 cadou Calea Gallup + Descopera-ti punctele forte

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
1+1 cadou Calea Gallup + Descopera-ti punctele forte

1+1 cadou Calea Gallup + Descopera-ti punctele forte

De (autor): Anonim

0
(0 review-uri)
   CALEA GALLUP. ECONOMIA EMOTIONALA. CALEA SIGURA CATRE SUCCESS

In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost considerate best-seller-uri de catre ziarele New York Times si Wall Street Journal. In cel mai recent ghid al sau, cea mai cunoscuta firma de consultanta de management din lume va dezvaluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastra si va arata cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm in ceea ce priveste eficienta costurilor si profiturile.
Ce au in comun cele mai puternice organizatii din lume? Faptul ca ele stiu ca cele mai valoroase resurse ale lor sunt proprii lor angajati si clientii. Ele stiu ca oamenii reactioneaza mai intai emotional si abia apoi rational. Tocmai de aceea, atat angajatii cat si clientii trebuie sa fie implicati afectiv, pentru ca organizatia sa-si atinga potentialul deplin. Cercetarile Gallup au descoperit secretele crearii si administrarii unei „economii emotionale” care sa-i ofere companiei dumneavoastra cele mai eficiente cai de succes.
Economia emotionala • Calea sigura catre succes va arata ca modul clasic de a implica oamenii nu se mai aplica in prezent. In schimb, ofera un sistem denumit Calea Gallup, elaborat pe baza unor strategii revolutionare, care si-a demonstrat eficienta si este aplicata de cele mai puternice companii. Veti afla care sunt conditiile unui loc de munca eficient, cum sa realizati legaturi durabile intre angajati si clienti cu ajutorul celor 34 de Directii catre performanta superioara, veti afla cele trei metode principale care determina productivitatea si dezvoltarea companiilor , veti descoperi cei mai eficienti factori motivationali ai angajatilor si clientilor si multe altele.
Daca ignorati existenta economiei emotionale, veti pierde din performanta financiara Ajutandu-va sa stabiliti legaturi semnificative cu fiecare angajat si client in parte, aceasta cale va ofera o cale noua, unica, pe care compania dumneavoastra sa o urmeze. Ceea ce trebuie sa faceti este sa apreciati si sa dezvolatati relatiile umane din jurul dumneavoastra, pentru a va transforma stilul de afaceri, incepand chiar de astazi.
Curt Coffman este coautor al best-seller-ului Manager contra curentului si liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru programul de management Q12. Gabriel Gonzalez-Molina este Liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru administrarea Caii Gallup. Este doctor in stiinte sociale.

 

DESCOPERA-TI PUNCTELE FORTE IN DOMENIUL VANZARILOR

O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca un bun comerciant poate vinde orice, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor te invata:- Cum sa-ti identifici talentele, punctele tale forte, pentru a face comert si a te concentra asupra acestora, pentru a-ti putea asigura si planifica o cariera de succes; - Cum sa descoperi domeniul, compania si seful cu ajutorul carora talentele tale sa fie puse in valoare; - Cum se face ca abordari diferite in domeniul vanzarilor pot avea acelasi succes. (Nu exista o singura cale pentru a vinde.) O carte pe care numai Organizatia Gallup o putea crea, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor iti ofera posibilitatea sa afli raspunsuri cu adevarat noi si valoroase la intrebari precum: cine esti, la ce anume esti bun si cum sa faci sa-ti pui talentele cat mai bine in valoare. Fiecare exemplar contine un cod unic, care-ti permite sa accesezi profilul StrengthsFinder pe Internet. Programul StrengthsFinder este produsul unui efort stiintific de 25 de ani si al unor investitii de multe milioane de dolari, care te chestioneaza si-ti ofera o analiza de profunzime, individualizata in functie de caracteristicile predominante ale personalitatii tale. Folosind apoi cartea, vei afla cum sa-ti pui in valoare talentele in practica de zi cu zi, vei intelege cum au reusit unii sau au dat gres altii cu talente similare si daca e cazul sa faci schimbari esentiale in cariera ra. Benson Smith este consultant, purtator de cuvant si autor al organizatiei Gallup si, totodata, expert in eficienta fortelor angajate in vanzari. Inainte sa se alature organizatiei Gallup, el a lucrat ca presedinte si director executiv intr-o corporatie situata in topul primelor 500 de companii din lume. Tony Rutigliano este consultant principal in domeniul managementului, purtator de cuvant si autor al organizatiei Gallup. Expert in evaluarea talentelor, el a fost editorul revistei Sales&Marketing Management.

Citeste mai mult

-10%

PRP: 39.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

35.91Lei

35.91Lei

39.90 Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

   CALEA GALLUP. ECONOMIA EMOTIONALA. CALEA SIGURA CATRE SUCCESS

In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost considerate best-seller-uri de catre ziarele New York Times si Wall Street Journal. In cel mai recent ghid al sau, cea mai cunoscuta firma de consultanta de management din lume va dezvaluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastra si va arata cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm in ceea ce priveste eficienta costurilor si profiturile.
Ce au in comun cele mai puternice organizatii din lume? Faptul ca ele stiu ca cele mai valoroase resurse ale lor sunt proprii lor angajati si clientii. Ele stiu ca oamenii reactioneaza mai intai emotional si abia apoi rational. Tocmai de aceea, atat angajatii cat si clientii trebuie sa fie implicati afectiv, pentru ca organizatia sa-si atinga potentialul deplin. Cercetarile Gallup au descoperit secretele crearii si administrarii unei „economii emotionale” care sa-i ofere companiei dumneavoastra cele mai eficiente cai de succes.
Economia emotionala • Calea sigura catre succes va arata ca modul clasic de a implica oamenii nu se mai aplica in prezent. In schimb, ofera un sistem denumit Calea Gallup, elaborat pe baza unor strategii revolutionare, care si-a demonstrat eficienta si este aplicata de cele mai puternice companii. Veti afla care sunt conditiile unui loc de munca eficient, cum sa realizati legaturi durabile intre angajati si clienti cu ajutorul celor 34 de Directii catre performanta superioara, veti afla cele trei metode principale care determina productivitatea si dezvoltarea companiilor , veti descoperi cei mai eficienti factori motivationali ai angajatilor si clientilor si multe altele.
Daca ignorati existenta economiei emotionale, veti pierde din performanta financiara Ajutandu-va sa stabiliti legaturi semnificative cu fiecare angajat si client in parte, aceasta cale va ofera o cale noua, unica, pe care compania dumneavoastra sa o urmeze. Ceea ce trebuie sa faceti este sa apreciati si sa dezvolatati relatiile umane din jurul dumneavoastra, pentru a va transforma stilul de afaceri, incepand chiar de astazi.
Curt Coffman este coautor al best-seller-ului Manager contra curentului si liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru programul de management Q12. Gabriel Gonzalez-Molina este Liderul Practicii globale din cadrul Organizatiei Gallup pentru administrarea Caii Gallup. Este doctor in stiinte sociale.

 

DESCOPERA-TI PUNCTELE FORTE IN DOMENIUL VANZARILOR

O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca un bun comerciant poate vinde orice, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor te invata:- Cum sa-ti identifici talentele, punctele tale forte, pentru a face comert si a te concentra asupra acestora, pentru a-ti putea asigura si planifica o cariera de succes; - Cum sa descoperi domeniul, compania si seful cu ajutorul carora talentele tale sa fie puse in valoare; - Cum se face ca abordari diferite in domeniul vanzarilor pot avea acelasi succes. (Nu exista o singura cale pentru a vinde.) O carte pe care numai Organizatia Gallup o putea crea, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor iti ofera posibilitatea sa afli raspunsuri cu adevarat noi si valoroase la intrebari precum: cine esti, la ce anume esti bun si cum sa faci sa-ti pui talentele cat mai bine in valoare. Fiecare exemplar contine un cod unic, care-ti permite sa accesezi profilul StrengthsFinder pe Internet. Programul StrengthsFinder este produsul unui efort stiintific de 25 de ani si al unor investitii de multe milioane de dolari, care te chestioneaza si-ti ofera o analiza de profunzime, individualizata in functie de caracteristicile predominante ale personalitatii tale. Folosind apoi cartea, vei afla cum sa-ti pui in valoare talentele in practica de zi cu zi, vei intelege cum au reusit unii sau au dat gres altii cu talente similare si daca e cazul sa faci schimbari esentiale in cariera ra. Benson Smith este consultant, purtator de cuvant si autor al organizatiei Gallup si, totodata, expert in eficienta fortelor angajate in vanzari. Inainte sa se alature organizatiei Gallup, el a lucrat ca presedinte si director executiv intr-o corporatie situata in topul primelor 500 de companii din lume. Tony Rutigliano este consultant principal in domeniul managementului, purtator de cuvant si autor al organizatiei Gallup. Expert in evaluarea talentelor, el a fost editorul revistei Sales&Marketing Management.

Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one