Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Card Cadou
2+1 GRATIS
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

3D Math Primer for Graphics and Game Development

4.17

331.96  Lei 390.54  Lei

sau 33196 de puncte. Detalii.

Indisponibil

Cod: BRT9781568817231

An aparitie: 2011

Autor: Fletcher Dunn

Categoria: Software

Data aparitie: 19102011

Editie: cartonata

Editura: Taylor & Francis

Format: 243 x 193 x 42 mm

Limba: English

Nr. pagini: 846

Tip: Hardback

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 75 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

This engaging book presents the essential mathematics needed to describe, simulate, and render a 3D world. Reflecting both academic and in-the-trenches practical experience, the authors teach you how to describe objects and their positions, orientations, and trajectories in 3D using mathematics. The text provides an introduction to mathematics for game designers, including the fundamentals of coordinate spaces, vectors, and matrices. It also covers orientation in three dimensions, calculus and dynamics, graphics, and parametric curves.

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 75 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.


sus
Feedback Wishlist