The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change

De (autor): Tony Davila

The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change - Tony Davila

The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change

De (autor): Tony Davila

Davila, Tony: - Tony Davila heads the Entrepreneurship Department and the Entrepreneurship and Innovation Center at IESE Business School in Barcelona. He was previously on the faculty of the Graduate School of Business at Stanford University and a visiting professor at the Harvard Business School. He has a doctorate from Harvard Business School.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 194.40 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

155.52Lei

155.52Lei

194.40 Lei

Primești 155 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Davila, Tony: - Tony Davila heads the Entrepreneurship Department and the Entrepreneurship and Innovation Center at IESE Business School in Barcelona. He was previously on the faculty of the Graduate School of Business at Stanford University and a visiting professor at the Harvard Business School. He has a doctorate from Harvard Business School.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo