headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Phronesis marketing

De (autor): Corneliu Vilsan

0
(0 review-uri)
Phronesis marketing - Corneliu Vilsan
Rasfoieste

Phronesis marketing

De (autor): Corneliu Vilsan

0
(0 review-uri)
Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft.
 
Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi bazeaza o buna parte din opera sa din sfera stiintelor sociale pe o interpretare moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche phronesis, romanizat: phronesis), tradus in franceza ca sagacite, si in engleza prin intelepciune practica sau prudenta. In antichitate, prudena era o dimensiunea a moralei, impreuna cu modestia, justitia si curajul, aspect care a fost uitat in lumea moderna. "Phronesis este mai mult decat cunoasterea stiintifica, analitica (episteme), si mai mult decat cunostintele tehnice sau indemanarea, presupunand judecata si decizii luate intr-o maniera tipica unui actor social si politic foarte abil." Profesorul Flyvbjerg porneste de la premisa ca putem folosi notiunea de phronesis ca un raspuns la "razboiul stiinific" dintre stiintele naturale si stiintele sociale. Corneliu Vilsan a realizat ca putem folosi phronesis si pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicitaii, inelegand ca toate au atat puncte forte, cat si minusuri.
 
Phronesis Marketing impartaseste intelepciunea, principiile si instrumentele care ghideaza managerii printr-o foaie de parcurs cuprinzatoare, pentru a imbunatatii pozitia strategica a marketingului in cadrul organizatiilor lor.
 
Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung.
 
Aceasta cartea Phronesis marketing se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate:
• celor care lucreaza in publicitate, 
• clientilor agentiilor de publicitate;
• celor care au vechime in domeniul marketingului, 
• celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului,
• celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate.
 
Capitole:
• Cum functioneaza publicitatea: scurta istorie a cinci teorii fundamentale
• Poate departamentul de marketing sa fie responsabilizat prin masurarea randamentului capitalului investit (ROI)?
• Arta si stiinta din spatele procesului de construire a strategiei unei companii
Phronesis marketing
• Cum sa construiesti o strategie de marketing de succes
• Marketingul intr-o lume digitala - o perspectiva
• Cum pot lupta brandurile mici cu cele mari. Cazul bauturilor spirtoase artizanale/craft ...
• Organizarea departamentului de marketing
• Rost si scop: programele de responsabilizare sociala
• Concluzii
• Anexa 1: Testul de eficacitate in marketing
• Anexa 2. Unii cumparatori si creatori istorici de branduri artizanale / craft

Sunt absolut incantat de cat de buna - si necesara - este aceasta carte. Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! - Rory Sutherland, vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don't Make Sense

Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta. - Paul Feldwick, autorul cartii The Anatomy of Humbug

Marketingul modern presupune sa impaci arta cu stiinta, creativitatea cu strategiile bazate pe date factuale. Ca fost director de marketing, Corneliu a fost dintotdeauna convins, inaintea multora, de importanta eficientei in marketing si de nevoia de a te folosi de date stiintifice pentru a aloca mai bine resursele, pentru a avea o viziune mai buna asupra randamentului capitalului investit, si intr-un final pentru a lua cele mai bune decizii in afaceri. Mereu i-am sugerat sa scrie o carte pentru a-si impartasi cunostintele si experienta concreta acumulata in acest domeniu. Marketing bazat pe phronesis este o carte valoroasa si relevanta chiar si pentru mediul complex si digitalizat al lumii actuale, aflata in continua schimbare. - Gilles Bogaert, CEO al Pernod Ricard Emea-Latam

Corneliu, un om cu experienta in marketingul industriei bauturilor spirtoase, ne ofera aici o recenzie si, totodata, o critica a catorva teorii din marketing care te fac sa dai un pas inapoi si sa treci din nou in revista fundamentele inainte de a oferi o noua metoda de generare a eficientei in marketing. O lectura foarte utila! - Cyril Camus, presedintele Camus Winesand Spirits

Esenta acestei carti este intelepciune pragmatica, menita sa informeze cititorul despre varietatea de instrumente si teorii disponibile astazi si care se afla in spatele marketing-ului. Autorul le scoate in evidenta prin studii de caz si militeaza pentru o abordare mixta care aduce succes. - Ray Poynter, Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cartii The Handbook of Online and Social Media Research

Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt o risipa; problema e ca nu stiu care jumatate va amintiti celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, in pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizarilor avansate din sfera marketing-ului si al exploziei numarului de canale pentru publicitate, cred ca acest citat este relevant si astazi pentru multi oameni din publicitate. Ce le lipseste acestora este o trecere in revista foarte limpede si o intelegere a principiilor cheie ale marketing-ului si ale publicitatii. Iata ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta sa iei deciziile corecte si sa avansezi. - Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting
Citește mai mult

52.86Lei

52.86Lei

Primești 52 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft.
 
Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi bazeaza o buna parte din opera sa din sfera stiintelor sociale pe o interpretare moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche phronesis, romanizat: phronesis), tradus in franceza ca sagacite, si in engleza prin intelepciune practica sau prudenta. In antichitate, prudena era o dimensiunea a moralei, impreuna cu modestia, justitia si curajul, aspect care a fost uitat in lumea moderna. "Phronesis este mai mult decat cunoasterea stiintifica, analitica (episteme), si mai mult decat cunostintele tehnice sau indemanarea, presupunand judecata si decizii luate intr-o maniera tipica unui actor social si politic foarte abil." Profesorul Flyvbjerg porneste de la premisa ca putem folosi notiunea de phronesis ca un raspuns la "razboiul stiinific" dintre stiintele naturale si stiintele sociale. Corneliu Vilsan a realizat ca putem folosi phronesis si pentru a aborda criza din sfera marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicitaii, inelegand ca toate au atat puncte forte, cat si minusuri.
 
Phronesis Marketing impartaseste intelepciunea, principiile si instrumentele care ghideaza managerii printr-o foaie de parcurs cuprinzatoare, pentru a imbunatatii pozitia strategica a marketingului in cadrul organizatiilor lor.
 
Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung.
 
Aceasta cartea Phronesis marketing se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate:
• celor care lucreaza in publicitate, 
• clientilor agentiilor de publicitate;
• celor care au vechime in domeniul marketingului, 
• celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului,
• celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate.
 
Capitole:
• Cum functioneaza publicitatea: scurta istorie a cinci teorii fundamentale
• Poate departamentul de marketing sa fie responsabilizat prin masurarea randamentului capitalului investit (ROI)?
• Arta si stiinta din spatele procesului de construire a strategiei unei companii
Phronesis marketing
• Cum sa construiesti o strategie de marketing de succes
• Marketingul intr-o lume digitala - o perspectiva
• Cum pot lupta brandurile mici cu cele mari. Cazul bauturilor spirtoase artizanale/craft ...
• Organizarea departamentului de marketing
• Rost si scop: programele de responsabilizare sociala
• Concluzii
• Anexa 1: Testul de eficacitate in marketing
• Anexa 2. Unii cumparatori si creatori istorici de branduri artizanale / craft

Sunt absolut incantat de cat de buna - si necesara - este aceasta carte. Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! - Rory Sutherland, vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don't Make Sense

Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta. - Paul Feldwick, autorul cartii The Anatomy of Humbug

Marketingul modern presupune sa impaci arta cu stiinta, creativitatea cu strategiile bazate pe date factuale. Ca fost director de marketing, Corneliu a fost dintotdeauna convins, inaintea multora, de importanta eficientei in marketing si de nevoia de a te folosi de date stiintifice pentru a aloca mai bine resursele, pentru a avea o viziune mai buna asupra randamentului capitalului investit, si intr-un final pentru a lua cele mai bune decizii in afaceri. Mereu i-am sugerat sa scrie o carte pentru a-si impartasi cunostintele si experienta concreta acumulata in acest domeniu. Marketing bazat pe phronesis este o carte valoroasa si relevanta chiar si pentru mediul complex si digitalizat al lumii actuale, aflata in continua schimbare. - Gilles Bogaert, CEO al Pernod Ricard Emea-Latam

Corneliu, un om cu experienta in marketingul industriei bauturilor spirtoase, ne ofera aici o recenzie si, totodata, o critica a catorva teorii din marketing care te fac sa dai un pas inapoi si sa treci din nou in revista fundamentele inainte de a oferi o noua metoda de generare a eficientei in marketing. O lectura foarte utila! - Cyril Camus, presedintele Camus Winesand Spirits

Esenta acestei carti este intelepciune pragmatica, menita sa informeze cititorul despre varietatea de instrumente si teorii disponibile astazi si care se afla in spatele marketing-ului. Autorul le scoate in evidenta prin studii de caz si militeaza pentru o abordare mixta care aduce succes. - Ray Poynter, Managing Director of The Future Place, fondatorul New MR, Fellow of the MRS, autorul cartii The Handbook of Online and Social Media Research

Jumatate din banii pe care ii cheltui pe publicitate sunt o risipa; problema e ca nu stiu care jumatate va amintiti celebrul citat al lui John Wanamaker? Din nefericire, in pofida progresului tehnicilor digitale inteligente, al automatizarilor avansate din sfera marketing-ului si al exploziei numarului de canale pentru publicitate, cred ca acest citat este relevant si astazi pentru multi oameni din publicitate. Ce le lipseste acestora este o trecere in revista foarte limpede si o intelegere a principiilor cheie ale marketing-ului si ale publicitatii. Iata ce aduce cartea lui Corneliu, care te va ajuta sa iei deciziile corecte si sa avansezi. - Philippe Dominois, cofondator & CEO al Abintus Consulting
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X