headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

The Great Firewall of China: How to Build and Control an Alternative Version of the Internet

De (autor): James Griffiths

The Great Firewall of China: How to Build and Control an Alternative Version of the Internet - James Griffiths

The Great Firewall of China: How to Build and Control an Alternative Version of the Internet

De (autor): James Griffiths

Griffiths, James: - James Griffiths is Asia Correspondent at the Globe and Mail, currently based in Hong Kong. He was previously a senior producer at CNN International, where he reported on the ground from Hong Kong, China, South Korea, Sri Lanka and Malaysia. He is the author of Speak Not: Empire, Identity and the Politics of Language (Zed Books, 2021).
Citește mai mult

-10%

PRP: 142.72 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

128.45Lei

128.45Lei

142.72 Lei

Primești 128 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Griffiths, James: - James Griffiths is Asia Correspondent at the Globe and Mail, currently based in Hong Kong. He was previously a senior producer at CNN International, where he reported on the ground from Hong Kong, China, South Korea, Sri Lanka and Malaysia. He is the author of Speak Not: Empire, Identity and the Politics of Language (Zed Books, 2021).
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo