headerdesktop zllibrisdays20mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile zllibrisdays20mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Ne donăm ziua!🌳🌲

Reduceri până la -83%

Transport Gratuit peste 75*

O comandă = un copac »
Plantam impreuna Padurea Libris
50.000 lei
Copacel Copacel

Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor

De (autor): Will Guidara

0
(0 review-uri)
Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor - Will Guidara
Rasfoieste

Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor

De (autor): Will Guidara

0
(0 review-uri)
O viziune inedita asupra ospitalitatii contribuie atat la succesul unui restaurant newyorkez, cat si la construirea relatiilor umane satisfacatoare, avand un impact semnificativ asupra industriei ospitalitatii.

Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de doua stele aflata intr-o situatie delicata cand Will Guidara a preluat carma. Unsprezece ani mai tarziu, avea deja patru stele din partea publicatiei The New York Times, trei stele Michelin si fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
 
Cum a fost posibil? Angajatii restaurantului au depasit cu mult asteptarile clientilor: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai si sezlonguri pentru a consola un cuplu dupa o vacanta anulata, altadata i-au facut o surpriza unei familii care nu vazuse niciodata zapada - le-au oferit o plimbare cu sania in Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea - sa-i faci pe oameni sa se simta cu adevarat bineveniti - a functionat datorita concentrarii atat asupra clientilor, cat si asupra propriei echipe.
 
Aceasta carte cu lectii despre servicii si leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o sa se demodeze niciodata: dorinta fireasca de a fi apreciat. Introducandu-ne in culisele fine dining-ului, Guidara ne arata cum sa descoperim magia in ceea ce facem - pentru noi insine, pentru oamenii cu care lucram si pentru cei pe care ii servim.

Sa-i faci pe oameni sa se simta bine primiti, acceptati, pretuiti, recunoscuti... Ce poate fi mai frumos de-atat? Asta dezvaluie Will aici: ca este la fel de palpitant si de inspirator sa oferi ospitalitate precum este sa ai parte de ea, atat la serviciu, cat si in viata personala. - Christina Tosi, fondator si CEO Milk Bar

Will Guidara este unul dintre cei mai priceputi specialisti in domeniul ospitalitatii, dar acest volum este pentru toata lumea. Perspectivele lui legate de antreprenoriat sunt valabile in orice zona de activitate. - David Chang, fondator Momofuku
 
Una din cele mai bune cinci carti despre ospitalitate pe care am citit-o. In plus, este de departe cea mai captivanta si mai amuzanta. Categoric, o carte de neratat. - Roger Martin, scriitor

Will Guidara tese povesti cu suflet si face observatii precise pentru a ne demonstra ca adevarata ospitalitate este cea care ne satisface nevoia de apartenenta. O lucrare exceptionala pentru orice individ sau orice organizatie care isi propune sa exceleze la capitolul relatiilor umane. - Danny Meyer, CEO Union Square Hospitality Group

Ce poate fi mai minunat decat o meserie care sa-ti permita sa daruiesti momente de fericire? Sunt momente construite pe baza a trei tipuri de inteligenta: a creierului, a mainii si a inimii. Motorul care pune in miscare acest proces este PASIUNEA. Aceasta este o carte despre pasiune. Despre pasiune si multa creativitate. - Prof. Dr. Ray F. Iunius

Traducere din limba engleza de Anastasia Ilie.
Citeste mai mult

LIBRIS DAYS

-20%

PRP: 75.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

60.00Lei

60.00Lei

75.00 Lei

Primesti 60 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare vineri, 23 mai

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

O viziune inedita asupra ospitalitatii contribuie atat la succesul unui restaurant newyorkez, cat si la construirea relatiilor umane satisfacatoare, avand un impact semnificativ asupra industriei ospitalitatii.

Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de doua stele aflata intr-o situatie delicata cand Will Guidara a preluat carma. Unsprezece ani mai tarziu, avea deja patru stele din partea publicatiei The New York Times, trei stele Michelin si fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
 
Cum a fost posibil? Angajatii restaurantului au depasit cu mult asteptarile clientilor: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai si sezlonguri pentru a consola un cuplu dupa o vacanta anulata, altadata i-au facut o surpriza unei familii care nu vazuse niciodata zapada - le-au oferit o plimbare cu sania in Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea - sa-i faci pe oameni sa se simta cu adevarat bineveniti - a functionat datorita concentrarii atat asupra clientilor, cat si asupra propriei echipe.
 
Aceasta carte cu lectii despre servicii si leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o sa se demodeze niciodata: dorinta fireasca de a fi apreciat. Introducandu-ne in culisele fine dining-ului, Guidara ne arata cum sa descoperim magia in ceea ce facem - pentru noi insine, pentru oamenii cu care lucram si pentru cei pe care ii servim.

Sa-i faci pe oameni sa se simta bine primiti, acceptati, pretuiti, recunoscuti... Ce poate fi mai frumos de-atat? Asta dezvaluie Will aici: ca este la fel de palpitant si de inspirator sa oferi ospitalitate precum este sa ai parte de ea, atat la serviciu, cat si in viata personala. - Christina Tosi, fondator si CEO Milk Bar

Will Guidara este unul dintre cei mai priceputi specialisti in domeniul ospitalitatii, dar acest volum este pentru toata lumea. Perspectivele lui legate de antreprenoriat sunt valabile in orice zona de activitate. - David Chang, fondator Momofuku
 
Una din cele mai bune cinci carti despre ospitalitate pe care am citit-o. In plus, este de departe cea mai captivanta si mai amuzanta. Categoric, o carte de neratat. - Roger Martin, scriitor

Will Guidara tese povesti cu suflet si face observatii precise pentru a ne demonstra ca adevarata ospitalitate este cea care ne satisface nevoia de apartenenta. O lucrare exceptionala pentru orice individ sau orice organizatie care isi propune sa exceleze la capitolul relatiilor umane. - Danny Meyer, CEO Union Square Hospitality Group

Ce poate fi mai minunat decat o meserie care sa-ti permita sa daruiesti momente de fericire? Sunt momente construite pe baza a trei tipuri de inteligenta: a creierului, a mainii si a inimii. Motorul care pune in miscare acest proces este PASIUNEA. Aceasta este o carte despre pasiune. Despre pasiune si multa creativitate. - Prof. Dr. Ray F. Iunius

Traducere din limba engleza de Anastasia Ilie.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one