Cand cumparatorul spune nu

Cand cumparatorul spune nu
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
PRP: 49.90 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
39.92Lei
39.92Lei
49.90 LeiIn stoc

Descrierea produsului
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Detaliile produsului