Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Abracadamo. Joc cooperare

0
(0 review-uri)
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare
  • Abracadamo. Joc cooperare

Abracadamo. Joc cooperare

0
(0 review-uri)
Un joc de cooperare si strategie, unde jucatorii trebuie sa stie cat mai multe cuvinte. Trubadurii doresc sa scrie cele mai interesante povesti, dar pentru asta au nevoie de cuvinte unice. Zarul este inlocuit cu maiestrie, in locul aruncarii cu zarul de la jocurile clasice, jucatorii muta pionii trubaduri pe plansa de joc in functie de numarul de silabe ale cuvintelor pe care si le amintesc. Dar ai grija, jocul e plin de secrete si capcauni.

Contine 1 plansa de joc, 30 carti capcaun, 4 piese trubadur, 2 piese capcaun, 8 piese „pagina din poveste”-diferite, 12 carti „sursa de inspiratie”, 3 piese „cuvinte buclucase”, 3 piese „potiuni”.

Scopul jocului: cooperare intre toti jucatorii pentru a aduna toate ”paginile povestii” si a-i invinge pe capcauni.

Pregatirea jocului:

Amestecati cartile „pagini din poveste”, „potiune” , „cuvinte buclucase” si asezati-le la intamplare pe casutele dreptunghi de pe plansa de joc, cu fata in sus.
Fiecare jucator isi alege un trubadur si toti se aseaza in zona castel (vezi mijlocul plansei de joc) de unde pornesc. Fiecare piesa capcaun se aseaza pe cate un os de pe plansa de joc.
Cele 30 de carti capcaun se amesteca si teancul se pune cu fata in jos langa plansa de joc.

Nota: pentru 2 jucatori scoateti 4 carti; pentru 3 jucatori scoateti 2 carti; Cartile „sursa de inspiratie” se amesteca si teancul se pune cu fata in jos langa plansa de joc. Cartea de deasupra se intoarce astfel incat toti sa o vada.

Confectionat din  materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici care pot fi inghitite.

Producator: Djeco, Franta.

Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 7+ ani
Numar jucatori: 2- 4
Durata jocului: 20 minute.
 

Reguli de joc:

Incepe cel mai tanar jucator si se merge in sensul acelor de ceasornic.

Fiecare jucator trebuie sa faca urmatoarele:

1. Spune un cuvant magic

Spune un cuvant care sa aiba legatura cu cartea „sursa de inspiratie” intoarsa (un obiect, o actiune, un cuvant descriptiv etc.).
Dar fii sigur ca nici un alt jucator nu a mai folosit acelasi cuvant sau altul din aceiasi familie, referitor la cartea care se joaca.

Nota: poti sa nu spui nici un cuvant magic; in acest caz nu iti vei muta piesa.

2. Muta piesa trubadur inainte tot atatea casute cate silabe are cuvantul magic spus de tine.

Exceptie: daca ai inaintea ta o carte capcaun (vezi intalnirea cu un capcaun): scade numarul de carti capcaun pe care le-ai adunat pe parcursul jocului din numarul de silabe al cuvantului magic; ex.: daca spui un cuvant cu 5 silabe si ai o carte capcaun, inaintezi 4 casute.

Nota: trubadurii pot folosi pesterile secrete de pe plansa de joc pentru a se misca mai repede; daca ajungi cu piesa pe o casuta pestera, poti intra si iesi la celalalt capat al acesteia. Intrarea si iesirea din pestera se calculeaza fiecare ca o mutare de cate 1 spatiu.

Daca spatiul pe care ajunge trubadurul are o carte „pagina din poveste”, „cuvant buclucas” sau „potiune” ai dreptul sa o ridici. Aceste carti colectate pe parcursul jocului pot fi folosite de catre toti jucatorii.
Daca trubadurul tau ajunge pe unul din cele 2 spatii de pe plansa de joc ilustrate cu „casa cu idei” (casuta rosie cu horn), poti schimba „cartea inspiratie” de deasupra teancului, intorcand o noua carte.

3. Ia o carte capcaun si muta o piesa capcaun

Ia o carte capcaun din teanc. Aceasta iti indica culoarea piesei capcaun pe care trebuie sa o muti si culoarea potecii pe care capcaunul trebuie sa o urmeze. Muta piesa capcaun pana la ultimul spatiu al potecii corespunzatoare.

Nota:capcaunii nu stiu secretul pesterilor, asadar nu pot sa intre in ele.

Intalnirea cu un capcaun:

Daca un capcaun si un trubadur se intalnesc pe parcursul unei mutari (se intersecteaza, suprapun pe acelasi spatiu) exista urmatoarele posibilitati:

- Daca jucatorii au o carte „cuvant buclucas” trubadurul poate crea o diversiune. Ii da capcaunului cuvantul, cartea este astfel jucata si jocul continua;
- Daca jucatorii nu au o carte „cuvant buclucas”, capcaunul il ataca trubadur si il raneste;
- Daca jucatorii au o carte „potiunie”, trubadurul o poate folosi pentru a-si vindeca rana; cartea este astfel jucata si jocul continua;
- Daca jucatorii nu au o carte „potiunie”, trubadurul tine o carte cu capcaun in fata sa, pentru a stii ca este ranit;

Pe parcursul jocului, atunci cand jucatorii colecteaza o carte „potiune”, aceasta poate fi folosita pentru vindecarea celor raniti anterior. O carte „potiunie” poate vindeca doar o rana, provocata de un capcaun.

 Castigarea/Finalul jocului:

Atunci cand toti trubadurii reusesc sa se intoarca la castel, cu toate paginile povestii, au toate elementele pentru a crea o poveste, folosind toate cele 8 piese. Castiga astfel impreuna jocul, invingandu-i pe capcauni.
Daca teancul cartilor capcaun se termina inainte ca toti trubadurii sa ajunga la castel, jucatorii sunt invinsi de capcauni. 
Citeste mai mult

transport gratuit

105.00Lei

105.00Lei

Primesti 105 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Un joc de cooperare si strategie, unde jucatorii trebuie sa stie cat mai multe cuvinte. Trubadurii doresc sa scrie cele mai interesante povesti, dar pentru asta au nevoie de cuvinte unice. Zarul este inlocuit cu maiestrie, in locul aruncarii cu zarul de la jocurile clasice, jucatorii muta pionii trubaduri pe plansa de joc in functie de numarul de silabe ale cuvintelor pe care si le amintesc. Dar ai grija, jocul e plin de secrete si capcauni.

Contine 1 plansa de joc, 30 carti capcaun, 4 piese trubadur, 2 piese capcaun, 8 piese „pagina din poveste”-diferite, 12 carti „sursa de inspiratie”, 3 piese „cuvinte buclucase”, 3 piese „potiuni”.

Scopul jocului: cooperare intre toti jucatorii pentru a aduna toate ”paginile povestii” si a-i invinge pe capcauni.

Pregatirea jocului:

Amestecati cartile „pagini din poveste”, „potiune” , „cuvinte buclucase” si asezati-le la intamplare pe casutele dreptunghi de pe plansa de joc, cu fata in sus.
Fiecare jucator isi alege un trubadur si toti se aseaza in zona castel (vezi mijlocul plansei de joc) de unde pornesc. Fiecare piesa capcaun se aseaza pe cate un os de pe plansa de joc.
Cele 30 de carti capcaun se amesteca si teancul se pune cu fata in jos langa plansa de joc.

Nota: pentru 2 jucatori scoateti 4 carti; pentru 3 jucatori scoateti 2 carti; Cartile „sursa de inspiratie” se amesteca si teancul se pune cu fata in jos langa plansa de joc. Cartea de deasupra se intoarce astfel incat toti sa o vada.

Confectionat din  materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici care pot fi inghitite.

Producator: Djeco, Franta.

Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 7+ ani
Numar jucatori: 2- 4
Durata jocului: 20 minute.
 

Reguli de joc:

Incepe cel mai tanar jucator si se merge in sensul acelor de ceasornic.

Fiecare jucator trebuie sa faca urmatoarele:

1. Spune un cuvant magic

Spune un cuvant care sa aiba legatura cu cartea „sursa de inspiratie” intoarsa (un obiect, o actiune, un cuvant descriptiv etc.).
Dar fii sigur ca nici un alt jucator nu a mai folosit acelasi cuvant sau altul din aceiasi familie, referitor la cartea care se joaca.

Nota: poti sa nu spui nici un cuvant magic; in acest caz nu iti vei muta piesa.

2. Muta piesa trubadur inainte tot atatea casute cate silabe are cuvantul magic spus de tine.

Exceptie: daca ai inaintea ta o carte capcaun (vezi intalnirea cu un capcaun): scade numarul de carti capcaun pe care le-ai adunat pe parcursul jocului din numarul de silabe al cuvantului magic; ex.: daca spui un cuvant cu 5 silabe si ai o carte capcaun, inaintezi 4 casute.

Nota: trubadurii pot folosi pesterile secrete de pe plansa de joc pentru a se misca mai repede; daca ajungi cu piesa pe o casuta pestera, poti intra si iesi la celalalt capat al acesteia. Intrarea si iesirea din pestera se calculeaza fiecare ca o mutare de cate 1 spatiu.

Daca spatiul pe care ajunge trubadurul are o carte „pagina din poveste”, „cuvant buclucas” sau „potiune” ai dreptul sa o ridici. Aceste carti colectate pe parcursul jocului pot fi folosite de catre toti jucatorii.
Daca trubadurul tau ajunge pe unul din cele 2 spatii de pe plansa de joc ilustrate cu „casa cu idei” (casuta rosie cu horn), poti schimba „cartea inspiratie” de deasupra teancului, intorcand o noua carte.

3. Ia o carte capcaun si muta o piesa capcaun

Ia o carte capcaun din teanc. Aceasta iti indica culoarea piesei capcaun pe care trebuie sa o muti si culoarea potecii pe care capcaunul trebuie sa o urmeze. Muta piesa capcaun pana la ultimul spatiu al potecii corespunzatoare.

Nota:capcaunii nu stiu secretul pesterilor, asadar nu pot sa intre in ele.

Intalnirea cu un capcaun:

Daca un capcaun si un trubadur se intalnesc pe parcursul unei mutari (se intersecteaza, suprapun pe acelasi spatiu) exista urmatoarele posibilitati:

- Daca jucatorii au o carte „cuvant buclucas” trubadurul poate crea o diversiune. Ii da capcaunului cuvantul, cartea este astfel jucata si jocul continua;
- Daca jucatorii nu au o carte „cuvant buclucas”, capcaunul il ataca trubadur si il raneste;
- Daca jucatorii au o carte „potiunie”, trubadurul o poate folosi pentru a-si vindeca rana; cartea este astfel jucata si jocul continua;
- Daca jucatorii nu au o carte „potiunie”, trubadurul tine o carte cu capcaun in fata sa, pentru a stii ca este ranit;

Pe parcursul jocului, atunci cand jucatorii colecteaza o carte „potiune”, aceasta poate fi folosita pentru vindecarea celor raniti anterior. O carte „potiunie” poate vindeca doar o rana, provocata de un capcaun.

 Castigarea/Finalul jocului:

Atunci cand toti trubadurii reusesc sa se intoarca la castel, cu toate paginile povestii, au toate elementele pentru a crea o poveste, folosind toate cele 8 piese. Castiga astfel impreuna jocul, invingandu-i pe capcauni.
Daca teancul cartilor capcaun se termina inainte ca toti trubadurii sa ajunga la castel, jucatorii sunt invinsi de capcauni. 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one