Alexandra Dorina

Membru din 17/11/2017

0

7

Casa din marea azurie - TJ Klune

Casa din marea azurie - TJ Klune

O carte care m-a uns pe suflet și care s-a simițit ca o imbrățișare. Mi-a placut mult atmosfera de basm; mi-a placut faptul ca se pot trage atatea invățături din carte: despre cum ceea ce e la exterior e diferit de interior, despre discriminare, despre cum familia nu e doar prin legatura de sange, despre cum o schimbare incepe cu pasi mici, si plus multe altele. E o carte asa frumoasa ca merita citita de toata lumea.

2023-11-08 07:08:27

0

Cele sapte surori. Povestea Maiei - Lucinda Riley

Mi-a placut mult aceasta carte, mai ales ca m-a introdus in superb univers al acestei serii. O carte plina cu povesti de iubire, de viata si despre familie. Lucinda Riley mereu reuseste sa ma prinda in mreje si sa ma transpuna in carte alaturi de personaje, fie ca eram pe plaja in Rio sau sub cerul instelat din Paris. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca pe alocuri dialogul mi s-a parut un pic “fortat” ca sa zis asa, parca nu curgea asa natural, organic.

2023-11-08 01:11:46

0

Dupa fapta si rasplata - Gillian Flynn

Dupa fapta si rasplata - Gillian Flynn

De la mine are nota 3.8/5 Începutul și mijlocul? Geniale! Avem un personaj feminin dubios, inteligent, cumva clasic pentru scriitoare, iar mai apoi intrăm într-o atmosferă misterioasă, gotica. Lucrurile încep să fie interesante, persistă atmosfera creepy. Și a fost totul captivant până aproape de final - oare avem de-a face cu un adolescent psihopat? O (fostă)soție psihopată? Sau povestea clasică cu o casă bântuită? Finalul a fost foarte grăbit, ambiguu și nu într-un mod bun. Toată treaba de la sfârșit mi s-a părut cam meh în comparație cu restul povestirii; mi-ar fi plăcut să fie mai dezvoltat, să fie cu adevărat mindblowing. Ideea a fost bună, execuția nu mi-a plăcut. ‘Eroina’, care trăia din manipularea oamenilor, ajunge să se manipuleze pe ea însăși - acest lucru mi s-a părut genial, însă nu îndeajuns ca să salveze finalul.

2023-11-08 01:02:46

0

Marea calatorie a lui Amy si Roger - Morgan Matson

Am început cartea asta pentru prima oara anul trecut parcă, în format electronic - am înaintat destul de greu și până la urmă am abandonat-o înainte de jumătate. Totusi mi-am propus să o încep din nou, deoarece premiza chiar m-a atras. Și a început să mă prindă din ce în ce mai mult, până când am citit-o pe nerăsuflate, abia așteptam să pun mâna pe carte. Mi-au plăcut personajele întâlnite, și chiar m-am atașat de Amy și Roger - aș fi vrut să fiu acolo alături de ei în marea lor călătorie. Mi-ar fi plăcut să fie mai multe scene cu Amy si fratele ei, Charlie. De asemenea, aș fi vrut să aflu și cum Amy și mama ei și-au rezolvat problemele dintre ele după călătorie. Mă bucur ca i-am dat o nouă șansă cărții, clar nu a fost dezamăgitoare. Nota 4 din 5.

2023-11-08 11:04:58

0

O vara italiana - Rebecca Serle

O vara italiana - Rebecca Serle

Așteptam să ajung la 'O vară italiană' încă de când am citit descrierea cărții. Ce-ar putea fi mai bun decât o poveste de viață despre relația mamă - fiică setată în peisajele spectaculoase ale Italiei? Trebuie să recunosc că începutul a fost dificil. Totuși, odată cu sosirea lui Katy în Positano, atmosfera parcă s-a schimbat cu totul. Cartea a început să ma prindă și abia așteptam să am un moment liber si să mai citesc câteva pagini. Partea mea preferată din carte a fost atmosfera magică, de vis, pe care a creat-o autoarea. (Și acest lucru a determinat ratingul în cea mai pare proporție) Am fost transportată cu totul în fiecare loc superb și fermecător vizitat de Katy, de parcă eram acolo sub soarele italian; iar descrierea mâncârurilor îmi lăsa gura apă. (mai mult ca sigur, dacă partea financiară nu ar fi fost o problemă, deja aș fi fost în drum spre Positano ca sa ma desfăt cu acele feluri de mâncare divine ����).Mi-a plăcut mult stilul de scriere al autoarei. Totul a fost atât de minunat portretizat încât asta a devenit atracția principală pentru mine; personajul Katy și călătoria ei spre vindecare au trecut pe locul doi. De la mine a primit nota 4/5. O carte numai bună pentru zilele însorite de vară.

2023-11-08 10:56:00

0

Fetele care ard - C.J. Tudor

Fetele care ard - C.J. Tudor

100/5 ⭐️ !!! Jack, o femeie vicar, se mută cu fiica ei, Flo, într-un mic sat englezesc, plin de secrete întunecate, și unde nu poți avea încredere în nimeni. Din primele pagini avem o atmosferă sumbră, creepy, iar acțiunea nu se lasă așteptată prea mult timp. Recunosc, nu am intrat mai greu în poveste, dar odată ce m-a prins… I was hooked! In mare parte avem acțiune constant, făra pagini de umplutură, cu întamplări ciudate, misterioase și înfricoșătoare. Avem mai multe puncte de vedere: Jack, Flo, și doua perspective din partea unor personaje misterioase (în primă fază). Acest lucru poate fi confuz la început (pe mine nu m-a deranjat absolut deloc, chiar a contribuit la atmosfera aceea de thriller), dar pe parcursul poveștii încep ușor ușor să aibă sens. Oh iar ultimele 50-70 de pagini?? Plot twistuuri peste plot twisturi până la marele final. Și finalul?? Chef’s kiss!!! Deși aveam o bănuială minusculă, tot am rămas cu gura căscată. (Recunosc, nu mi-a convenit decizia lui Jack legată de casetă, probabil din cauza eului meu justițiar ��, dar asta nu afectează cu absolut nimic “farmecul”) O carte genială, de la început până la sfârșit!! Una din cele mai bune cărți citite de mine!

2023-11-08 10:36:05

0

Craciunul lui Poirot - Agatha Christie

Craciunul lui Poirot - Agatha Christie

O crimă brutală și cu sânge rece în cea mai festivă perioadă a anului? Da, va rog! Nu am putut lăsa cartea jos, și am fost foarte surprinsă de final, nu am prevazut deloc cine a fost criminalul. Am bănuit că bătrânul s-a sinucis, cu scopul de a da vina pe familia lui, ca un fel de ultimă farsă crudă și diabolică. Una din cartile mele preferate de la Agatha Christie!

2023-11-08 10:23:26

0