Cristian Diana2

Membru din 27/07/2018

0

7

Romana. Notiuni de limba si comunicare - Aurelia Nedelcu

Cartea reprezintă o resursă de încredere pentru cei dornici să își îmbunătățească abilitățile lingvistice și de comunicare. Această lucrare cuprinde informații esențiale și exerciții practice, fiind potrivită pentru elevi și adulți deopotrivă. Cu un conținut bogat și accesibil, această carte este un ghid indispensabil în explorarea și înțelegerea limbii române.

2023-09-07 12:19:11

0

The pocket guide to english language. Memorator - Clasele 1-4 - Corina Taranu

Memoratorul 'The Pocket Guide to English Language - Clasele 1-4' este o resursă esențială pentru elevii din clasele primare. Cu informații concise și ușor de înțeles, acest ghid simplifică procesul de învățare a limbii engleze, oferindu-le elevilor o bază solidă în gramatică și vocabular. Este un instrument util pentru consolidarea cunoștințelor și pentru pregătirea pentru teste și examene. Cu o prezentare clară și accesibilă, acest memorator este o alegere excelentă pentru elevii de clasă 1-4 care doresc să-și îmbunătățească abilitățile de limba engleză.

2023-09-07 12:17:54

0

Memorator English pocket grammar - Cecilia Croitoru

Memoratorul de gramatică engleză pentru buzunar este un instrument esențial pentru cei care învață limba engleză. Cu explicații concise, exemple practice și format ușor de utilizat, este ghidul perfect pentru a înțelege și a stăpâni gramatica engleză. O recomandare călduroasă pentru oricine își dorește să-și îmbunătățească abilitățile lingvistice într-o manieră eficientă și accesibilă.

2023-09-07 12:14:18

0

Memorator de ortografie, ortoepie si punctuatie - Vasilica Zegreanu

Memoratorul de ortografie, ortoepie și punctuație este o comoară lingvistică indispensabilă pentru oricine dorește să-și înfrumusețeze abilitățile în limba română. Cu explicații concise, exemple practice și teste de evaluare, acest ghid este un aliat de nădejde în călătoria spre perfecțiunea lingvistică. O recomandare caldă pentru toți cei ce iubesc cuvintele și vor să le folosească cu eleganță!

2023-09-07 12:10:34

0

Memorator de limba romana - Clasele 5-8 - Vasilica Zegreanu

Memoratorul de Limba Română pentru clasele V-VIII este un ghid complet și util pentru elevi. Cu explicații clare, exerciții variate și exemple practice, acesta contribuie la consolidarea cunoștințelor de limbă română. O resursă indispensabilă în pregătirea școlară, care îi ajută pe elevi să înțeleagă și să asimileze mai bine conceptele lingvistice. Recomand cu încredere acest memorator, deoarece este un instrument valoros pentru succesul în studii.

2023-09-07 10:53:41

0

In casa bunicilor - Ionel Teodoreanu

In casa bunicilor - Ionel Teodoreanu

"In Casa Bunicilor" de Ionel Teodoreanu este o bijuterie literară ce te transpune în atmosfera plină de nostalgie a vieții la țară din România interbelică. Prin poveștile savuroase și detaliile vii, autorul reușește să readucă la viață o epocă demult apusă. Personajele și locurile prind contur într-un mod captivant, iar cititorul simte cum timpul se oprește în paginile acestei cărți. Este un must-read pentru cei care iubesc literatura românească clasică și pentru oricine caută o incursiune într-o lume plină de farmec și autenticitate.

2023-09-07 10:50:55

0

Abecedarul povestilor