Lsk2022

Membru din 16/07/2022

1

7

Scandaluri regale - Michael Farquhar

Scandaluri regale - Michael Farquhar

Iti place barfa? Esti amator de detalii picante despre viata personala a unor personalitati europene din diverse epoci, atunci aceasta este cartea potrivita pentru tine. Regi, regine, imparati, imparatese, țari, țarine, papi, chiar o papessa, nimeni nu este scutit de penita taioasa a autorului pe parcursul celor 300 de pagini. Desi este o lectura usoara, cu capitole scurte sau chiar foarte scurte, personajele sunt portretizate foarte slab din punct de vedere istoric. Pentru iubitorii de istorie, aceasta carte poate dezamagi, dar picanteriile pot reprezenta un punct de plecare spre o cercetare individuala amanuntita..

2024-04-23 07:47:00

0

Magul de la Kremlin - Giuliano da Empoli

O carte fascinanta care merita citita de toti cei care vor sa inteleaga mentalitatea presedintelui Rusiei - in carte acesta este numit Țarul. Personajul principal este un fost regizor de teatru avangardist, directorul primei campanii electorale a lui Vladimir Putin din anul 2000, care a contribuit la construirea sistemului de putere din jurul lui VP. Recomand!

2024-03-27 02:44:21

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Mi-a facut mare bucurie interviul cu doamna Simona Antonescu, o povestitoare cu mult har si empatie. Multumesc!

2024-02-06 05:33:22

0

Un gentleman la Moscova - Amor Towles

Un gentleman la Moscova - Amor Towles

Tintuita la pat din cauza unei viroze, ma intrebam ce stare oare ar putea sa imi creeze aceasta carte de dimensiuni nu tocmai mici, vreo 550 pagini, despre mai bine de 30 de ani din viata unui domn petrecuti in arest intr-un hotel din Moscova? Ce se poate intampla oare intr-un hotel? Mda, actiunea este lenta, ai tendinta sa lasi cartea din mana dupa primele capitole, insa nu faceti aceasta greseala. Amor Towles este un povestitor minunat, care te poarta prin politica, istorie, viata si basm. Finalul a fost fabulos! Am inteles ca in 2024 va fi si o ecranizare a cartii cu Ewan McGregor in rolul gentlemanului.

2024-02-06 04:12:41

1

Cadou Baton de ciocolata Rom, cu arahide si caramel sarat

Draga Libris, esti un prieten adevarat! Pentru ca stii ca suntem mari devoratori de carti si uneori facem weekend-uri sau nopti albe neputandu-ne dezlipi de vreo carte, ne daruiesti si un boost de energie si placere pentru minte si trup. Multumesc pentru ciocolata! Oare cum ai stiut ca e ciocolata mea preferata? Ah, dar tu stii tot, doar esti un prieten adevarat!

2024-01-03 06:27:10

0

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

De obicei, nu citesc carti thriller. Dar aceasta carte nu am putut-o lasa din mana. Am terminat-o 5 ore mai tarziu, spre dimineata. Binge reading, fara regret!

2024-01-03 06:20:00

0

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Un balsam pentru suflet a fost aceasta carte sosita inainte de Craciun. Nu a fost o carte selectata de mine in cosul de cunparaturi, ci un cadou cu care Libris, in generozitatea sa, a dorit sa ne faca sarbatorile de iarna mai frumoase si mai bune. Multumesc, Libris, pentru darul tau! Mi-ai bucurat sufletul! Daca am citi-o in fiecare an, in preajma Craciunului, ne-ar face cu siguranta mai buni si mai frumosi! Cititi-o, voi cei mici, si voi adulti!

2024-01-03 06:16:37

0