Cititorul 3da10d

Membru din 09/08/2022

0

4

Furia - Alex Michaelides

Furia - Alex Michaelides

Citisem Pacienta tăcută și Fecioarele, scrise de Michaelidis și ambele mi-ai plăcut foarte mult. Nici romanul Furia nu este mai prejos. Voi continua să cumpăr cărți ale acestui autor și altele ce vor apărea la Libris. Vă mulțumesc foarte mult și vă felicit. Recomand Libris cu mare bucurie tuturor prietenilor.

2024-02-28 01:45:54

0

Teatru - I.L. Caragiale

Teatru - I.L. Caragiale

Sunt o cititoare pasionată de aparițiile editoriale ale Libris.ro. Am cumpărat zeci de cărți și chiar în zilele următoare urmează să primesc două cărți comandate. Cartea Teatru de I.L.Caragiale am cumparat-o pentru nepoțelul meu care este în clasa a VI-a. Face parte din literatura recomandata elevilor și este deci o lectură și plăcută și utilă. Mulțumesc Libris pentru seriozitate, calitate superioara și operativitate. Felicitări. Vă recomand tuturor prietenilor mei cu căldură. Mult succes in continuare vă doresc.

2024-02-20 09:23:25

0

Viata Sfintei Parascheva povestita pentru copii - Ljiljana Habjanovic Durovic

Am cumpărat cartea Viața Sfintei Parascheva pentru nepoțelul meu care a împlinit 12 ani. A învățat la școală la orele și lecțiile de Religie despre viața Sfintei Parascheva și a rămas foarte impresionat. S-au bucurat foarte mult de cartea primită. Mulțumesc Libris.ro pentru aparițiile valoroase. Felicitări pentru felul în care răspundeți solicitărilor noastre, și tuturor clienților.

2024-02-20 09:16:22

0

Ultima librarie din Londra - Madeline Martin

Am cumpărat de multe ori cărți de pe Libris și am fost întotdeauna foarte mulțumită. Cumpăr cărți pentru mine, sunt o cititoare pasionată. De asemenea, cumpăr frecvent pentru nepoțelul meu, carte școlară, literatură din programa școlară și alte cărți pentru vârsta adolescenței. Și pentru cadouri pentru prieteni, pentru aniversari, pentru diverse sărbători am găsit întotdeauna cărți potrivite, de autori valoroși. Cartea de față este pentru nepoțelul meu, elev în clasa a VI-a. Sunt foarte mulțumită de colaborarea cu Libris. Le transmit felicitări și succese, in continuare. Am recomandat și recomand, in continuare, cu căldură.

2024-02-01 05:59:00

0