Cititorul 5358f2

Membru din 14/08/2022

0

2

Orasul fantomelor - Victoria Schwab

Orasul fantomelor - Victoria Schwab

O carte perfecta pentru orice adolescent pasionat de paranormal,povesti cu fantome sau pentru cei ce isi doresc sa incerce un nou gen literar,dar sa nu se sperie prea tare. Cassidy Blake, o tanara adolescenta aparent obisnuita are ,ca orice adolescent care se respecta, un secret.Si nu, nu este vorba despre parintii ei, pentru ca ei sunt destul de cunoscuti deja drept „Inspiritiștii“,un cuplu de scriitori de carti paranormale. Secretul fetei este ca desi parintii ei sunt vanatorii de fantome, ea este capabila sa le vada cu adevarat.Tocmai de aceea, prietenul ei cel mai bun este Jacob, o fantoma ce poate citii ganduri si o insoteste peste tot. Desi vacanta de vara este in toi, Cassidy si Jacob ajung impreuna cu parintii fetei in Edinburgh,Scotia.Aici, adultii vor filma un serial despre activitatea paranormala din oras, iar cei doi adolescenti vor incerca sa nu intre in prea multe necazuri cu fantomele din oras. Si,cine stie,poate vor deslega si niste mistere pe parcurs.

2023-05-25 10:09:43

0

Anatomie. O poveste de iubire - Dana Schwartz

O carte foarte interesanta,cu o atmosfera sumbra,intunecata,plina de mister. Pe un fir narativ o urmarim pe Hazel Sinnett, o fata dintr-o familie foarte instarita, ce isi doreste ceea ce in anii 1800 era imposibil : sa isi indeplineasca visul de a deveni chirurg,sa aiba o cariera, sa nu fie doar o alta sora/sotie, sa fie libera. Dar,dupa moarte fratelui sau mai mare,George,,familia sa devine mai stricta.Cu un frate bagacios,un tata plecat si o mama mult prea protectoare , tanara nu are parte de prea multa libertate.Sa nu mai vorbim de viitoare sa logodna cu verisorul ei,Bernard. Cu toate astea,tanara Hazel are curajul de a merge singura la cursurile unui renumit chirurg al vremii,dar este data afara din cauza ca este femeie.Nu ca ar lasa asta sa o demotiveze,ci din potriva o face sa caute alte metode de a invata despre chirurgie. Celalalt protagonist al cartii este Jack Currer,un recuperator de cadavre ce incearca in fiecare zii sa supravietuiasca in Edinburgh. Celor doi li se intalnesc destine iar restul este poveste,o poveste de iubire.

2023-05-25 09:51:18

0