Poposeste printre rafturile noastre

Sara B

Membru din 09/07/2023

1

2

Friends, iubiri si marele lucru teribil - Matthew Perry

O carte de memorii care emotioneaza prin sinceritatea si intensitatea trairilor cu care este scrisa . Dincolo de stralucirea cu care este inconjurat un star de anvergura lui Matthew Perry, descoperim un om sensibil care a luptat o viata intreaga cu demonii sai interiori si care vrea sa fie retinut in memoria publicului , in primul rand, pentru sprijinul dat celor care se lupta cu dependentele . Recomand cu caldura aceasta carte !

2023-12-06 02:38:20

0

Simon - Narine Abgarian

Simon - Narine Abgarian

Adepta a genului realismului magic, Narine Abgarian, fana declarata a scriitorului Gabriel Garcia Marquez, a reusit din nou sa creeze o lume unica, cu personaje bine conturate si povesti de viata emotionante . Cred ca principalul mesaj al cartii este ca exista speranta de a fi fericit la orice varsta si ca viata iti poate oferi sansa de a iubi chiar daca ai depasit demult varsta tineretii . De la inceput si pana la sfarsit, romanul impresioneaza prin stilul cald, sincer si direct .Personajele ne poarta in lumea lor cu tristeti si bucurii . Viata si moartea in viziunea lui Narine Abgarian sunt privite din perspective uneori amuzante, alteori dureroase pana la lacrimi. Un roman liric, care are o poezie aparte ce transpune dincolo de povestile personajelor si care te face sa razi, dar si sa plangi . Personajul Simon este liantul comum al povestilor de viata ale femeilor pe care le-a iubit si care au insemnat ceva special pentru el . Romanul incepe relatand despre acesta si se incheie tot cu acest personaj, prezentand din perspectiva sa , relatiile cu femeile ale caror povesti tocmai le-am aflat . La fel ca si in cazul celuilalt roman al autoarei ," Din cer au cazut 3 mere ", a trebuit sa las sa treaca ceva timp pana sa reincep sa citesc belestristica . Recomand din toata inima acest roman !

2023-09-01 02:37:51

1