IuliSc

Membru din 05/09/2023

1

5

Pollyanna. Jocul bucuriei - Eleanor H. Porter

Este o călătorie plină de căldură și învățăminte, o poveste încântătoare despre forța optimismului în fața adversităților. Este imposibil să nu te lași prins în magia acestei cărți și să nu simți o bucurie sinceră la fiecare pagină. Este un adevărat deliciu pentru suflet și sigur vă v-a lumina zilele. O recomand tuturor vârstelor! Lectură plăcută!

2023-11-09 09:35:56

0

O istorie naturala a exercitiului fizic - Daniel E. Lieberman

Super faină cartea! oferă o perspectivă interesantă asupra evoluției umane și a modului în care corpul nostru este adaptat pentru activitatea fizică. Autorul examinează istoria umană și evoluția noastră din perspectiva comportamentului locomotor, oferind o imagine detaliată a modului în care activitățile fizice au jucat un rol esențial în evoluția noastră. Autorul utilizează cercetări și dovezi științifice pentru a susține argumentele sale, ceea ce adaugă credibilitate și profunzime lucrării sale. (foarte interesante fotografiile si graficele pe care le gasim in această carte). Relația dintre odihnă, mișcare, socializare, nutritie ne influenteză viața mai mult decăt ne putem imagina. Lectură plăcută!

2023-11-08 09:25:09

0

Elogiul mersului - Shane O'Mara

Elogiul mersului - Shane O'Mara

Abordează subiectul mersului și impactul acestuia asupra sănătății noastre fizice și mentale. Cartea oferă o perspectivă detaliată asupra beneficiilor pe care le aduce mersul pentru organism, concentrându-se pe aspecte precum funcția creierului, starea de bine și conexiunea cu natura. Este o carte care poate fi apreciată de cei care sunt dispuși să abordeze subiectul dintr-o perspectivă științifică. Nu pot spune ca oferă sfaturi practice pentru mișcarea noastră zilnică. Lectură plăcută!

2023-11-02 03:07:37

0

Niciodata nu e de ajuns - Judith Grisel

Niciodata nu e de ajuns - Judith Grisel

CArtea explorează subiectul dependenței de substanțe dintr-o perspectivă personală și științifică. Autoarea împărtășește propriile experiențe cu drogurile și alcoolul, experiență inceputa la 13 ani, oferind o privire intimă asupra modului în care aceste substanțe pot afecta viața unei persoane. Poate unii dintre voi ați putea găsi că această carte este mai concentrată pe experiențele personale ale autoarei decât pe aspectele strict științifice ale subiectului (eu am avut acesta senzație). Surprinzător este faptul ca după 10 ani de dependență, apare o scânteie și o schimbare in viața autoarei. Cartea merge dincolo de anecdotele personale ale autoarei și examinează, de asemenea, cercetările științifice și descoperirile din domeniul neuroștiinței care aruncă lumină asupra modului în care creierul uman reacționează la substanțele. Grisel abordează subiecte precum motivația pentru consumul de droguri, mecanismele dependenței și tratamentul dependenței. Nu știu dacă să îi dau cartea la citit copilului meu adolescent, pentru a nu-i creea ideea ca dacă v-a încerca substanțe se poate lăsa ușor de ele. Lectură plăcută!

2023-10-31 09:29:22

0

Hrana pentru creier. Dezvolta-ti puterea cognitiva prin nutritie - Lisa Mosconi

Cartea oferă o abordare interesantă a relației dintre nutriție și sănătatea creierului. Lisa Mosconi aduce în discuție aspecte științifice și oferă sfaturi practice pentru a îmbunătăți puterea cognitivă prin alimentație. Cu toate acestea, poate părea prea tehnică pentru unii cititori și poate necesita o abordare mai atentă pentru a fi înțeleasă pe deplin. Combinația dintre alimentație, odihnă și mișcare ne arată atât beneficiile aduse corpului cât și creierului nostru. Mie personal mi-a plăcut. Lectură plăcută vă doresc!

2023-10-29 07:19:18

1