Apa de trandafiri 50 ml - Niavis

Apa de trandafiri 50 ml - Niavis

Foarte calitativ , îl folosesc ca esență în cameră și miroase foarte natural. Deși știu ca se poate folosi și in skincare , încă nu am încercat .

2024-03-19 01:47:02

0

Never Never. Nu uita sa-ti aduci aminte de mine - Colleen Hoover, Tarryn Fisher

Seria este compusă din trei cărți, fiecare co-scrisă de ambele autoare. Este o poveste de mister și suspans despre două persoane, Charlie și Silas, care își pierd memoria și trebuie să descopere de ce și să-și recupereze trecutul. Intriga seriei este plină de întorsături neașteptate și dezvăluiri surprinzătoare, capturând atenția cititorilor pe tot parcursul călătoriei lor pentru a-și descoperi identitatea și trecutul pierdut.

2024-03-18 05:36:41

0

Psihologia banilor - Morgan Housel

Psihologia banilor - Morgan Housel

Psihologia banilor examinează modul în care oamenii gândesc, simt și acționează în legătură cu finanțele lor. Include aspecte precum comportamentul financiar, motivațiile de cheltuire și economisire, influența factorilor psihologici asupra deciziilor financiare și modul în care trecutul și emoțiile influențează comportamentul financiar prezent. Este o disciplină complexă care explorează interacțiunea dintre minte și bani.

2024-03-18 05:34:58

0

Atentie! Hainele vorbesc - Mioara Tarulescu

Este foarte interesantă si bine explicata . În această carte sunt explicate formele în care suntem percepuți în funcție de felul în care ne îmbrăcăm , mai ales culorile pe care le alegem să le purtăm

2024-03-18 05:32:54

0

Tu esti muntele. Cum sa transformi autosabotarea in autocontrol - Brianna Wiest

Această carte m-a captivat profund prin modalitatea în care explorează modurile în care putem depăși și rezolva traumele din viața noastră. Autorul aduce în prim-plan o perspectivă sinceră și emoționantă asupra luptelor umane, oferind soluții și înțelepciune pentru a depăși obstacolele. Paginile acestei cărți au devenit ghidul meu personal pentru reziliență și vindecare. Fiecare cuvânt m-a atins și mi-a deschis ochii asupra modurilor în care putem crește și evolua din experiențele noastre dificile. Este o poveste remarcabilă despre puterea umană de a se vindeca și de a renova, un adevărat far al speranței în literatură.

2023-12-18 08:48:57

2

Never Never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher

Ador cartea asta! Operele lui Colleen Hoover m-au captivat complet, iar acest roman mi-a oferit exact doza de adrenalina pe care o așteptam. Simt o conexiune profundă cu povestea și personajele sale. Fiecare pagină m-a transportat într-o călătorie emoționantă și plină de suspans. Stilul ei narativ mă fascinează, iar poveștile sale sunt întotdeauna pline de intensitate și profunzime. Este o experiență literară pe care o iubesc și pe care cu greu o pot descrie în cuvinte. Colleen Hoover rămâne una dintre autorii mei preferați, iar acest roman este o dovadă a geniului său literar.

2023-12-18 08:43:15

0

Revolutia glucozei. Echilibrarea glicemiei poate sa-ti schimbe viata - Jessie Inchauspe

Cartea "Revoluția Glucozei" aduce o fântână bogată de cunoștințe despre sănătate. Plină de informații practice, ghidează cititorii în îmbunătățirea vieții de zi cu zi. De la sfaturi pentru o alimentație echilibrată la tehnici de gestionare a stresului, cartea oferă o gamă variată de instrumente pentru a promova bunăstarea. Cu un accent asupra sănătății atât individuale, cât și colective, lectura devine o călăuză valoroasă. Prin expunerea diverselor metode, "Revoluția Glucozei" inspiră cititorii să își dezvolte un mod de viață sănătos și să împărtășească această cunoaștere benefică cu ceilalți.

2023-12-02 02:16:48

0

600 de teste rapide care va stimuleaza neuronii - Loic Audrain, Sandra Lebrun

Alegerea mea de a comanda această carte a fost motivată de dorința de a-mi testa și îmbunătăți cunoștințele, memoria, cultura generală și aptitudinile verbale. Această călătorie literară m-a condus printr-un parcurs de dezvoltare personală semnificativă. În primul rând, am descoperit tehnici și strategii pentru a-ți îmbunătăți memoria și abilitatea de a reține informații relevante. Aceste instrumente s-au dovedit extrem de valoroase în viața de zi cu zi și în procesul meu de învățare continuă. Abilitățile mele verbale s-au dezvoltat, facilitându-mi comunicarea și exprimarea mai eficientă. Cu fiecare pagină citită, am devenit mai conștientă de puterea cuvintelor și de modul în care ele influențează comunicarea și impactul meu asupra altora. În concluzie, această carte a fost o unealtă valoroasă în procesul meu de creștere personală și dezvoltare intelectuală. Am experimentat o schimbare semnificativă în cunoașterea mea, capacitatea de a reține informații, cultura generală și aptitudinile verbale. Această călătorie literară a demonstrat puterea cărților în a ne îmbunătăți și a ne ghida către o evoluție continuă.

2023-10-30 07:07:10

0